Alla inlägg under december 2008

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 21:43

Johan är så rastlös och jobbig att jag snart börjar gråta. Nära damp är jag men jag ska nog sova snart så blir det nog lite lättare. Johan är just nu som en treåringar full en sockerkick eller något. Energi som ett litet barn är jobbigt när man inte orkar. Men, jag älskar honom ändå. Nu ska jag kolla på Tv en liten stund, varva ner, ta ut detta jävla löshår och sen är det nog dags att sova. Ska försöka lägga mig tio och läsa till halv elva och sen sova. Får se hur det blir med det men försöka ska jag. Ska upp vid halv sex i morgon, äta frukost, göra mig iodning och sen dra till bussen.

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 19:17

Ja, Johan har precis satt på plattan för att jag ska laga mat. Själv är han för lat för att göra det trots att jag städade hela lägenheten som en gnu igår men han är ju kille. Mer än så behöver inte sägas, ni vet vad jag menar ;) Skämt åsido så blir det mat nu och efter det ska jag titta på Tv, kanske läsa lite i min bok och försöka varva ner lite för jag är så jävla rastlös. Vill bara hitta på något men Sthlm i morgon och då får jag som jag vill, alltså hitta på något. En hel dag med mor och moster i Sthlm ska bli intressant. Tre starka, självständiga, envisa personer med alla väldigt starka viljor ska i morgon samsas haha! Hur som helst blir det Gallerian och Footlocker och Adidas Store först. Det har jag bestämt, rakt av! Efter nyår blir det inget konsumerande av alkohol, godis, eller sånt som är dåligt för kroppen. Beach 09 here I come. Det blev inget beach 06, 07, eller 08 så nu är det faan dags. Har ett gymkort, pappa, Zana, Tobbe, Emma och Johan som peppar mig så jag måste ju klara det :)

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 18:38

En bild tagen för rätt längesen. Hittade den precis och redigerade den :)

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 18:16

Tja! Jag är lite förbannad just nu, folk ljuger och håller sig inte till sanningen. Det stör mig men det är på väg att bli fixat, eller ja jag ska se till att det blir fixat för jag pallar inte lögnerna mer men men snart är det ordnat och grejerna är tillbaka där dom hör hemma. Vi har iallafall varit på ÖoB och handlat lite grejer nu. Shampoo, balsam och tacogrejer. Köpte även fyverkerigrejer tills nyår. Glömde helt bort tomtebloss men ska försöka hitta en meter långa i Sthlm i morgon eftersom att nyår är på Onsdag och då hinner jag inte fixa det.


Det jag vill hitta i Sthlm i morgon är något från Adidas store och en klänning till nyår. Kan hända att jag skiter i klänninge och satsar på smycken, kläder, skor eller vad faan som helst eftersom att jag troligtvis bara använder klänningen en gång om den inte är riktigt jävla snygg men men det visar sig i morgon. Gillar dock inte att lägga ner på pengar på klänningar när jag kan lägga det på sånt jag verkligen använder. Nu ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken så för den som vill se kan om en stund gå in på bilddagboken.se och söka på "LisaLinnea".

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 15:16

Hej på er! Jonna kom till mig i morse och vi tog bussen upp på stan. Gick runt en liten stund och sen satte vi oss på Waynes coffe uppe på Krämaren. Skönaste utsikten över hela Våghustorget. Fredrik och Hannes kom också dit en sväng och höll oss sällskap men dem gick sen vidare till Burger king och vi gick vidare runt på stan. Jag köpte en present till Mamma på H&M och hårspray till mig själv. Hittade också en riktigt fet tröja på Bik bok. Grymt snygg! Åkte sen hem och på vägen hem mötte jag Zana och Dennis en sväng och sen gick jag ner i tvättstugan och bokade tid till Johan för han ska tvätta i morgon när jag är borta i Estocolmo :) Idag blir det mest ta det lugnt, laga mat (tacos) och sen ska vi bort till ÖoB en sväng, köpa lite småprylar och raketer till nyår. Ska försöka hitta tomtebloss också men nu ska jag chilla framför tv:n och varva ner en stund :)

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 10:56

Dusch *

Smink *

Föna, platta håret *

Klä på mig, äta frukost och vänta på Jonna *
Bussen upp på stan *

Leta klänning till Jonna och ta en fika på Waynes *

Hem *
Se till att Johan tvättar *

Ladda alla kamerabatterier tills i morgon *

Det är ungerfär så som min dag ser ut idag. Kan ju ändras. Visar sig, men nu är det lite brottom för Jonna kommer om en timma och då vill jag dra upp på stan direkt. Föresten så kanske mamma och farmor kommer hit en sväng i kväll. Farmor har aldrig varit här och hon vill se hur vi bor men vi får se om hon orkar det idag. Hay!

Av Lisa Ullström - 29 december 2008 10:37

God morgon, jag är riktigt trött som vanligt. Blev rätt sent igår ändå. Johan och jag kollade på "Scarred" på Mtv och man kan ju inte sluta titta. När jag gick och la mig läste jag i säkert en halvtimma också innan jag somnade. Imorse åkte Johan till Fellingsbro och jag har precis vaknat. Ska ta en dusch, platta håret, klä på mig och vid tolv kommer Jonna hit. Ska slänga i mig lite frukost nu och sen sätta igång. Vad som händer resten av dagen vet jag inte men i kväll ska jag lägga mig riktigt tidigt. Stockholm klockan åtta i morgon bitti :)

Av Lisa Ullström - 28 december 2008 21:53

Nu ska jag ta en dusch, smörja in mitt face med nattkrämen och sen sova! Kanske måla naglarna också om jag orkar hålla ögonen öppna :) Sov gott.

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards