Alla inlägg den 3 december 2008

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 23:20

Nu är det läggdags. Dragit upp kameran och knäppt bilder för första gången på sjukt länge. Det blev inte många men ändå, alltid något! Nu måste jag sova skola i morgon och sen stan med Madeleine. Guld! Natti!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 23:19

Så jävla söta! Säg "kan du visa tänderna" till Maja och hon gör så här! Foto: jag!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 23:18

Bild på min nya baggy tisha! Love it! Foto: Självutlösare!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 22:40

Efter skolans en lektion åkte jag som sagt hem och sov i ca tre timmar. Det är jag glad för nu faktiskt. Att vila och sova är underskattat. Hur som helst så städade jag ju i sovrummet och när jag var klar med det tog jag en dusch, drog på mig kläder och lite smink och sen åkte jag och Johan mot Fellingsbro. Väl framme kollade vi lite på "Lamplagret" men hittade inte riktigt det vi sökte så vi åkte till "Eltjänst" och där hittade vi en riktigt schyst julstjärna som vi ska ha i vardagsrumsfönstret.


Vi gick sen in på "Mona Lisa" och käkade "mat" (kebabtallrik). Calle kom in en sväng och höll oss sällskap medans vi käkade och när vi var klara snackade vi lite innan vi till sist åkte mot Arboga. På vägen till Johans syster plockade vi upp Felix och sen åkte vi slutligen hem till dom. Under tiden vi var där spelades Wii, kollade på Felix nya, mycket fräscha rum, umgicks med barnen och Sari och bara hade det bra. Fikade också och Sari är en Gud på att baka Sirapskakor, haha! Nu har vi kommit hem, jag har pluggat klart Spanskan och det gick riktigt bra så nu är jag nöjd! Nu blir det lägga in alla bilder på datan, kolla om någon blivit bra och sen i sånt fall lägga upp. Johan försöker just nu också hjälpa mig att göra en snygg logga som jag kan ha på mina bilder framöver. Nu ska jag försöka luska fram bilder :) Håll tummarna för att det kommer någon snygg nu.

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 14:49

Slutade vid halv tio imorse. Åkte hem på en gång och la mig i sängen, Johan sov så jag la hans huvud på min arm och höll om honom och somnade själv mycket snart. Vi sov fram tills ett ungefär, guld värt. Sen klockan ett har mamma och pappa varit här med ljusstaken som vi har ställt i sovrumsfönstret och det blev jättefint och dom gav oss också matpengarna. Jag har städat hela sovrummet, bytt sängkläder, damma, dammsugit, fixat med sladdar, lampor o.s.v Blev jättefint och nu när jag är klar ska jag ta en dusch, sminka mig lite lätt och sen ska jag och Johan åka till Fellingsbro där vi ska äta och kolla på taklampa till vardagsrummet. Vi ska också kolla på en julstjärna som vi tänkte ha i fönstret i vardagsrummet men men vi får se om vi hittar något. Vi fem ungefär ska vi till Johans syster i Arboga och mysa med henne och barnen. Totte (pappan) är bortrest så det passar ju bra att vi åker dit och hjälper Sari med barnen. Nej, nu måste vi skynda oss lite klockan är snart tre! Ha en bra dag så länge, i kväll kan jag näästan garantera att det dyker upp minst en bild :) Kram!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 08:56

Det är vad jag gör. Jag har ingen aning om vad jag håller på med och hinner ju knappt börja innan lektionen slutar så jag sitter mest här, googlar lite för att få reda på lite saker om hållbar utveckling och så tjuvlyssnar jag också. Dom är så roliga dom är sextonåringarna. Den ena sitter inne på "Snyggast" och "Bilddagboken.se", två andra pratar om killar och deras kroppar medans en kille faktiskt gör det han ska. Bra där! Men själv pluggar jag hellre med detta hemma där jag får mer gjort. Nu pratar dom om bönder också, haha! Hoppas inte någon av dom läser detta men vad faan jag är ju uttråkad :D Ca en halvtimma kvar och jag kan sätta mig på bussen, åka hem och vila. Sen när jag vaknar blir det lätt powerstädning. Fort som faan och ordentligt ska det göras! Hörs!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 08:46

Har Naturkunskap i skolan nu. Sitter här med en bärbar data och håller på med "Hållbar utveckling". Låter antagligen lika tråkigt som det är. Men men, en halvtimma kvar ungefär och sen slutar vi. Ska sätta igång något så jag får lite gjort nu! Cya!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 07:30

Halv åtta är klockan och bussen går om en halvtimma. Jag är helt slut, ska till skolan ha en lektion sen drar jag hem direkt och sover så jag är pigg sen. Måste städa idag också! Inge vidare fint här hemma! Nu måste jag klä på mig. Tja!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards