Alla inlägg den 19 december 2008

Av Lisa Ullström - 19 december 2008 22:32

Nu är jag klar och ska snart åka till jobbet. Johan ska bara byta om och plocka ihop lite grejer. Hoppas det är en del folk idag. Borde ju vara det känns det som fast på samma gång inte. Det får visa sig helt enkelt! Cya och ha en guld kväll.

Av Lisa Ullström - 19 december 2008 20:13

Fin solnedgång idag! (Bilder tagna av mig).

Av Lisa Ullström - 19 december 2008 20:00

Johan har kommit hem, vi har ätit mat och bara legat i soffan framför tv:n, kollat på en massa skitprogram och myst. Nu har jag vilat en stund och ska när som helst ta en dusch och sen blir det jobbet men först ska ni få se några bilder /L!

Oc!

Av Lisa Ullström - 19 december 2008 17:32

Nu har jag kollat klart på första säsongen av OC. Riktigt bra är det. Ska chilla i soffan tills Johan kommer hem då blir det väl fixa mat innan jag fixar mig inför jobbet. Top Model 9 på tv nu :)

Av Lisa Ullström - 19 december 2008 13:31

"God morgon". Jag har varit vaken ett bra tag för Zana smsade mig imorse och frågade om hon fick komma förbi en sväng och det var ju självklart och en kvart senare var hon här. Vi satte på OC, första säsongen och har kollat ett bra tag men för en stund sen gick hon för hon skulle hem till Dennis och mysa. Zana hade haft sin skolavslutning idag och jag skulle ju haft min igår men missade den eftersom att jag varit så sjuk. Idag mår jag mycket bättre, är inte helt bra men pallar iallafall att jobba i kväll. Önskar bara att det börjar snöa igen, är så trött på den gråa skiten. Nu ska jag dricka vatten, stoppa i mig en alvedon och fortsätta kolla på OC :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards