Alla inlägg den 6 december 2008

Av Lisa Ullström - 6 december 2008 13:49

Jag har dåligt tålamod (just nu), alltid hett temperament och är ofta på dåligt humör. Nu är jag glad och på bra humör. Skitbra, så låt mig vara det då för en gångs skull. Jag ska dra till Zana min man med hennes pojkvän Dennis nu och han kommer hit snart och då blir det taxi till Brickebacken! Man lever bara ett liv så varför slösa bort en hel dag med att bara ligga hemma! Cya gays!

Av Lisa Ullström - 6 december 2008 13:40

Snart ska jag och Dennis ta en taxi till Brickebacken! :D

Dansken, Jag, Dennis och Robban! :)

Ego
Av Lisa Ullström - 6 december 2008 11:51

Jag mår inge vidare idag. Klockan är snart tolv och jag håller på att lägga in alla bilder på efterfesten.com. Direkt när det är klart ska jag städa, plocka, vila och ta det lugnt och dessutom plugga lite. Det ut som faan här och jag vill inte ha det så här i kväll. Ska sätta lite fart nu!

Av Lisa Ullström - 6 december 2008 10:52

Gårdageskvällen började med att Johan och Tobbe skjutsade mig till Klaras vid niotiden där jag skulle fotografera pre-castingen för Salmning underwear. 17 tjejer var där för att gå modevisningen och förra året var det nog inte ens tio om jag minns rätt men då var det ju tjejer blandat med killar. Hur som helst så plockade Johan och Tobbe upp mig när det var klart. Vi åkte hem, fyllde på min mobil och så pratade jag med min chef och han sa åt mig att åka till Kåren. Precis då ringer en kompis från Stockholm, Mike och frågar vad som händer och så. Han plockar upp mig och vi drar till Kåren där vi träffar Jonna, Smj och så där. Mike passade på att dela upp flyers till butiken i Stockholm. Speedway för er som vet vilken affär det är? Topstreetwear.com is the sight. Jag och Mike chillade lite, snackade med Markus, Jonna och så och sen pratade jag med chefen igen. Hade inte hunnit ta en enda bild på Kåren eftersom att det var så lite folk. Mamma och pappa kommer dit, ringer och säger att dom är utanför och jag och Mike går ut. Mike var hemma hos mig för jättelängesen så han har träffat dom förut men det var ju så längesen så han hängde med ut och när jag drog gav han mig en fet keps så det var really nice! Mamma ville också ha så hon fick en mössa haha! Iallafall så drog jag till Klaras. Fotade tills det stängde och så följdes jag och Packe hem. Kvällen var helt okey förutom allt åkande fram och tillbaka. /L!

Ego

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards