Alla inlägg den 24 december 2008

Av Lisa Ullström - 24 december 2008 14:13

Den här bilden förstorade jag upp till mamma och ramade in så hon fick den i födelsedagspresent :) Tror att hon blev riktigt glad. Lite otippat hade min pappa som den fantastiska kostnär han är ;) målat en bild på Tarzan också så nu har mamma bilder på sin lilla älskling i flera olika former :)

Av Lisa Ullström - 24 december 2008 14:08

Pappa hämtade mig imorse, vi åkte till Parkhallen, handlade och sen åktevi hemåt. Väl hemma möttes jag av mamma, min moster Maria och hennes man Lennart och dessutom mammas kompis Katarina. Grattade mamma på födelsedagen, tog en fika med folket och så var alla tvungna att åka. Kvar var jag, mamma och pappa. Mamma har sprungit runt som en tok i hela huset hela tiden jag har varit här och pratat på om allt och ingenting. Jag har också hunnit få två julklappar faktiskt :) En skitbra necessär med en jävla massa fack och sen min deo. den är svindyr så jag blir lycklig varje gång jag slipper betala den själv, haha! Hur som helst så kollade jag på Ronja rövardtter fram tills maten och eftersom att julafton för mig är den ultimata svulldagen så åt jag godis före maten. Aja baja på mig men men, haha! Nu har vi iallafal ätit mat och det var riktigt gott! Om femtio minuter är det Kalle anka och det ska vi faktiskt kolla på allihopa. Efter maten blir det julklappsutdelning och sen ska vi kila till min kusin i Ekeby Almby och träffa all släkt och ge dom lite julklappar, fika och umgås! Nu måste jag röra mig men vi hörs senare :) Hoppas ni har en guld dag! /L!

Av Lisa Ullström - 24 december 2008 09:55

Nu är jag helt klar. Duschat, sminkad, klätt på mig lite finare kläder än vanligt. Klänning idag faktiskt, dagen till ära. Har packat ihop alla mina grejer, kläder och så eftersom att jag ska sova hemma hos Johans familj idag. I morgon ska vi fira lite julafton med en av Johans bästa vänners familj så det ska bli mys. Har precis pratat med pappa och han ska åka hemifrån när som helst och när han har hämtat mig ska vi åka och handla och sen ska vi åka hemåt och fira julafton :) Snö, på marken och jag är riktigt glad idag! Ha det så bra så länge så kanske vi hörs senare :)


På bilden: Jag, Johan, Mats, Per, Makke och Kristina och det är Makkes familj som vi ska fira lite med i morgon. Har fixat lite fina presenter till dom så det är guld. Jag jobbar förresten i morgon kväll också men förhoppningsvis hinner jag festa en stund när jag är klar, i annat fall får jag väl styra efterfest för det är ju juldagen i morgon och det är ju årets ultimata festdag! :)

Av Lisa Ullström - 24 december 2008 09:06

Imorse när jag gick upp var det kolsvart ute men jag såg att det var lite vitt på marken. Var osäker på om det var frost eller snö men nu kan jag klart och tydligt se att det är snö. Känns underbart och det snöar faktikst i detta nu! Guld ju för självklart blir julkänslan större med snön! Femtio minuter kvar tills pappa kommer :)

Av Lisa Ullström - 24 december 2008 07:52

Jag dushcar alltid fort. Det är en vana från när jag bodde på landet ute hos mina föräldrar och vi hade egen brunn med eget begränsat vatten. Precis nu har jag klivit ur duschen efter att ha stått och duschat i över en halvtimma och jag kan inte minnas när jag senaste gången duschade så länge. Men men, skönt var det. Pappa ska hämta mig om två timmar så nu måste jag sätta igång, ska hinna med rätt mycket innan han kommer hit! Jag kommer säkert blogga senare, ni vet ju hur svårt jag har för att låta bli :) Njut av dagen nu! :)

Av Lisa Ullström - 24 december 2008 07:06

*GoD JuL*

Det är idag den 24:e December, julafton och min mammas födelsedag så detta inlägg går först och främst ut till min mamma som idag fyller 46 år. Stort grattis till dig mamma och självklart god jul till alla er andra! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards