Alla inlägg den 2 december 2008

Av Lisa Ullström - 2 december 2008 22:45

Ja, det var bra jävla nära att jag ringde upp Jonna för att dra med mig henne ut men jag ångrade mig i sista sekunden som jag alltid gör nu för tiden. Vill inte vara alltför trött i morgon så jag ska dra till jobbet nu om en stund direkt när jag är klar, ta mina bilder och sen tagga hem och sova på en gång. Tjänar faktiskt på det i längden men nästa vecka på Tisdagen ska vi nog ut! En lektion i skolan i morgon, guld! Ska hem och städa då och sen kanske hitta på något trevligt med Johan. Hoppas det iallafall eftersom att det är hans sista dag! Cya!

Foto: självutlösare.
Ego
Av Lisa Ullström - 2 december 2008 22:32

Snart jul, önskat mig ett macroobjektiv men om jag inte får ett så ska jag köpa ett. Jag måste bara ha det känner jag. Givet är det så enkelt är det bara. Sen ska jag köpa batterigrepp också. Det är mina två absoluta måsten! Ni får ursäkta att min blogg varit så grå och tråkig den senaste tiden men jag har inte fotat på ungefär en månad, inte haft tid alls förutom när jag har jobbat och det ska jag även göra ikväll. Är så jävla sugen på att dra ut och dansa med Jonna och bara ha en bra kväll men det blir nog inget med det idag. Nästa Tisdag får vi nog styra det. Lika bra, jag har inget att förlora på det!

Nu ska jag sminka mig lite, lätt, dra på mig softa kläder och sätta upp håret i en toffs på huvudet. Jag kunde inte bry mig mindre.

Av Lisa Ullström - 2 december 2008 20:00

Jag hatar allt med Hösten och Vintern. Kyla, mörker, slask. Ja, det finns väl inget positivt eftersom det aldrig blir av att man åker skidor. Inte blir det bättre av att man känner sig dålig som människa vad man än gör. Kan inte göra något rätt. Idag har jag vilat två gånger på en dag. Sammanlagt sovit ca tre, fyra timmar. Jag är matt, trött, känner mig ouppskattad och har ingen lust med någonting. Just nu har jag bara lust att dra någonstans. Kan tänka mig att åka till släkten i Härnösand, Gävle eller något bara för att få komma bort. Det vore så jävla skönt men man måste ju jobba så det blir inget med det. För övrigt så vill jag städa och ska försöka göra det nu en timma fram tills att Desperate Housewives börjar men vi får se. Även om jag vill så är det inte säkert att jag orkar. Jag behöver uppmuntras. Have a nice day!

Av Lisa Ullström - 2 december 2008 15:54

Första lektionen jag hade idag var Matematik och jag var helt slut så fick inte riktigt in allt i huvudet men jag var där och jag fick lite sidor räknade iallafall. Direkt när jag slutade hämtade Johan mig och vi åkte hem och sov tills kl elva ungefär och sen när vi vaknade tog jag en snabb dusch och sen drog jag tillbaka till skolan. Johan skjutsade igen eftersom att han ändå skulle lämna filmerna på Maxim. Tack så mycket, hjärtat! Väl tillbaka hade jag förstå en timma Spanska och sen en timma Naturkunskap. Segt som fan men efteråt träffade jag syon en sväng och vi gick igenom allt för att kolla läget och det kändes bra. Nu har jag precis ätit mat, blev rester av tacos och om en liten stund börjar Top Model. Idag blir det diska, städa lite och sen endast chilla framför Tvn med Johan som har sin sista lediga dag i morgon innan han börjar jobba igen! Kram på er, L!

Av Lisa Ullström - 2 december 2008 06:20

Hej på er! Jag är helt slut i dag. Sjukt trött och börjar tidigt idag! Sämst! Hur som helst så har jag först lektion mellan åtta och nio och ska be Johan hämta mig i skolan så jag får åka hem och vila på håltimman, jag menar den är ändå tre timmar lång och sen har jag två lektioner på eftermiddagen och båda är en timma långa så det är inte så farligt alls! Min buss går om ungefär en timma och just nu äter jag frukost! Hade tänkt gå ut i kväll men det ska jag absolut inte! Ska fan inte gå ut förens efter jul, eller okey kanske någon gång innan! Nu, ska jag äta klart! Hej så länge..

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards