Alla inlägg den 1 december 2008

Av Lisa Ullström - 1 december 2008 23:23

Jag saknar sommaren och den där glödjen som sprudlar i kroppen hela tiden. Man kan vara impulsiv, inge skola och jobbet tar inte lika mycket tid då som nu. Det är bara att go with the flow och ta dagen som den kommer men sammtidigt är jag glad att vi har höst och vinter för då uppskattar man sommaren så himla mycket mer sen :)

Foto: jag och platsen är Sånnaboda som ligger när man åker gamla vägen till Fellingsbro! Där badar vi ofta på sommaren! Hur fint som helst är det!
Av Lisa Ullström - 1 december 2008 23:03

Johan och jag åkte mot Brickebacken där vi plockade upp Evelina och åkte ut till mina föräldrar i Gällersta. När vi svängde in mot mina föräldrars gata så såg vi alla ljus som lyste för Roy men vi stannade inte då utan tänkte göra det på hemvägen i stället. Hot mamma och pappa käkade vi, fick en tidning av pappa och lite så. När vi åkte hemåt stannade vi uppe vid vägen och tände ljus för Roy och kollade på texterna, bilderna och ljusen som stod vid vägkanten. Helt otroligt hur ett liv kan släckas så fort.


Vi åkte iallafall hem men på vägen stannade vi hos en kompis och snackade lite skit. Väl hemma slog vi på skräckfilmen Mandy Lane, sämst! Och efter den började Johan spela lite data och vi kollade på Little man.. Igen! Evelina och jag alltså! Nu är den slut och det är vi med! Sängen om en liten stund eftersom att jag har skola tidigt i morgon!


Blir troligtvis en plåtning mycket snart och fy fan vad det kommer bli roligt! Längtar! Natti :)

Av Lisa Ullström - 1 december 2008 15:24

Hade Matematiklektion och Andreas min lärare hade glömt bort att vi hade läxa så jag såg till att påminna honom. Inte så poppis kanske men har jag pluggat är det klart jag ska göra förhöret liksom. Klarade det och det kändes strålande! :) Hade bara matte idag och när jag slutade hämtade Johan mig och vi åkte ut mot Aspholmen för Johan skulle in på Jaktia och jag ville inte med in dit så jag sprang in på Stadium och där hittade jag en Adidaströja (orippat va?) Köpte den gjorde jag! (Förlåt Madeleine, ska försöka hålla mig tills på Torsdag, haha!) Vi åkte också förbi Rusta när vi ändå var där ute men vi hittade ingenting så vi åkte hemåt! Nu chillar vi bara och väntar på att klockan ska bli halv fem så vi kan åka till Brickebacken och plocka upp Evelina och åka ut till Gällersta för att äta hos mina föräldrar. Efter maten ska vi upp till vägen där det står en massa tända ljus för Roy och vi ska också tända några ljus. Nu ska jag kolla på Tv och chilla till timman har gått och vi ska åka! :)

Av Lisa Ullström - 1 december 2008 11:23

Jag har sovit sämst i natt och känner mig riktigt trött. Har precis ätit frukost, hunnit bli på jävligt dåligt humör och snart ska jag plugga lite och sen dra till skolan. Hoppas att ni får en bättre dag än mig! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards