Alla inlägg den 13 december 2008

Av Lisa Ullström - 13 december 2008 17:03

 

Nu har jag lockar två stora, två medium och små slingor! Har en står slinga med löshår kvar att locka men den tar jag sen! Ska hoppa in i duschen och fixa mig nu! Hoppas håret blir bra! Brukar ju bli :) Jag hoppas på ännu bättre resultat än på bilden! Har lockat det ännu mer faktiskt! Bilden är tagen av: Ilona!

Av Lisa Ullström - 13 december 2008 15:39

Nu är jag vaken igen! Tog ett bra tag innan jag somnade och funderade länge på att gå upp men det var väldigt värt att sova kan jag lova! Kommer må så himla mycket bättre ikväll. Nu blir det locka löshåret, hoppa in i duschen, sminka fixa, locka mitt hår i med löshåret, välja kläder och sen kom Jonna över. Någonstans där i mellan ska jag äta också! Förfestar och sen drar vi till Stället! Längtar! :D

Av Lisa Ullström - 13 december 2008 13:50

Jag städade som fan och precis när jag var klar så kom Madeleine och då hade jag precis fått in alla bilderna på efterfesten.com också så det var flyt för mig idag också. När Madeleine kom så hade hon mig sig sin lilla lurvtuss till hundvalp! Sjukt söt! Vi gick ut och lekte med henne i snön, fotade henne och så kom Fredrik över en sväng. Efter ett tag kom Mamma och Vigdis förbi med lite grejer till mig bl.a mjölk, bröd och lite kläder som dom hade tvättat åt mig (det var rosa stearin på ett vitt linne men dom lyckades få bort allt). Hur som helst så tog mamma med sig Fredrik till Adolfsberg så att han slapp åka buss och Madeleine åkte hemåt. Hon försökte betala mig för att jag fotogrferade lilla Dilba men det gick jag inte med på! Inte en chans! Nu ska jag vila så jag pallar med kvällen! Den här helgen är av dem bättre på länge faktiskt! Natti :)

Av Lisa Ullström - 13 december 2008 11:51

De två översta bilder är från igår på Kåren och den nedersta är på Linn en lördagkväll för ett par veckor sen.

Av Lisa Ullström - 13 december 2008 11:36

God morgon! Jag håller på att lägga in alla bilderna nu och jag är riktigt nöjd med gårdagens bilder faktiskt :) Var ju en guld kväll igår förutom när jag och Sabina satt på bussen. Någonting händer alltid oss två på Fredagar. Det var iallafall tre äckliga killar på bussen som höll på men jag dampa lite och dom lät oss vara! Gick ju som sagt till Pitchers efter jobbet och tog en cider med Johan och Jimmy. Fick sen skjuts hem och allt gick bra! Strålande Fredag! Nu är jag äntligen vaken, Johan är i Fellingsbro. Fram tills klockan halv ett ska jag städa och chilla för Madeleine kommer hit halv ett. Jag ska fotografera hennes hundvalp när hon leker i snön! Tror hon fick den igår faktiskt så den lär vara riktigt pluttig! Fredrik kommer förbi vid ett en snabbis också! Fan, vad jag ska ha roligt i kväll! Ska ta det väldigt lugnt med alkoholen och satsa på att dansa och ha roligare än på jävligt länge! Vi hörs senare, kanske lägger upp lite vimmelbilder ;)

Av Lisa Ullström - 13 december 2008 02:34

Klockan är halv tre. Jag hade världens flyt på Kåren och tog se bussen med Sabina till Järntorget, gick till Pitchers och drack två cider med Johan och Jimmy! Nu är vi hemma, ska äta lite och sen sova. Bilderna lägger jag ut i morgon för vi måste sova! Natti!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards