Alla inlägg den 12 december 2008

Av Lisa Ullström - 12 december 2008 22:53

 

Johan och jag har haft ett gräl. Men vi har löst det och nu är allt bra, jag har till och med lyckats få på honom min bruna Adidaströja med gula streck. Det är ju herrmodell och stor är den också och han blev jättefin i den! Jag ska få skjuts av älsklingen till Kåren nu och sen ska han ut och ta en öl med Jimmy eller nåt :) Måste kila nu, klockan är elva! Have a great night folks!



Jag saknar sommaren som in åt helvete. Detta är en väldigt sjuk bild på mig och Caroline. Vi fixade oss innan vi drog iväg på en förfest och sen till Harrys! Bilden är tagen av Mario.

Av Lisa Ullström - 12 december 2008 22:51

Fick en klockren från någon "Smookie". Tack för kommentaren, självklart har jag hört tidigare album. Jedi mind är mina absoluta favoriter så jag har i stort sett alla deras låtar! Love em! Immortal technique, Cunninlynguists och Necro är också några favoriter. Älskar Dance with the devil med Immortal Technique. Fler måste lyssna på sånt alltså! För thunga! I will spread the word!

Av Lisa Ullström - 12 december 2008 19:38

Johan har precis fixat med tvätten och åkte nu iväg till Maxim för att lämna tillbaka filmen. Innan det åt vi resterna av kinamaten. Blev ju så jävla mycket över. Pause på "Are you smarter than a fifthgrader" på tv nu men det är just nu det jag sysselsätter mig med. När det slutar ska jag duscha, fixa mig ltie snabbt och sen plocka rätt lite innan jag drar. Det blir inget speciellt fixande till jobbet idag, inget löshår eller något sånt faktiskt! Men i morgon jävlar! Nej, nu börjar det igen! Ha en riktigt bra kväll nu, vad ni än hittar på :) Trevlig helg!

Av Lisa Ullström - 12 december 2008 13:07

Nu är jag hemma, provet gick bra men dagen har hitlls varit sämst. Började med att jag kom till skolan, gick till mitt klassrum och ingen var där. Såg ingen från hela den stora klassen i skolan så antar att dom var lediga eller nåt men eftersom att jag inte går i deras klass och inte är med på deras klassråd så får inte jag veta sånt. Sämst! Hur som helst så käkade jag lunch med Fredrik, Jonna, Emma och resten av tjejerna och sen gick jag till nästa lektion där vi hade prov. Det gick bra kändes det som och så tog jag bussen hem. Hemma nu, är på skitdåligt humör! Nu ska jag sova en stund och så får vi se vad jag gör av resten av dagen! Hej!

Av Lisa Ullström - 12 december 2008 09:06

Glömde ju säga att Johan kom hem igår vid niotiden och han hade med sig kinamat och dessutom hade han med en film som överraskning: Barnhemmet. Så vi åt mat, kollade på filmen som var riktigt bra och äcklig som fan och sen gick jag och la mig och fy fan vad gott jag sov i natt. Börjar vakna till lite nu känner jag :) Ska äta lite frukost och dra till skolan nu! Cyya!

Av Lisa Ullström - 12 december 2008 08:44

Känns inte som Fredag idag but it is så det är bara att njuta. Helg igen och fy fan vad skönt. Jag ska snart till skolan, har Naturkunskap B först i en timma och sen efter det Naturkunskap A och jag tror att vi får sluta tidigt idag. Ska hem direkt efter skolan, vila lite och sen försöka ta det lugnt bara. I morgon ska jag och och min älskling Jonna ut och vi längtar som fan båda två. Dels för att det är Lördag och jag har tagit ledigt och dels för att det är Club Cream, sen är ju Adam Tensta där också vilket är ett absolut plus. Hoppas han är bra live! Hur som helst så blir det inge fixande av mitt hår och massa sånt skit i kväll på jobbet, ska inte fixa mig nå speciellt. Pallar inte! Men nu måste jag fixa lite grejer! Shu!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards