Alla inlägg den 26 december 2008

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 18:37

Hey, på er. Jag sitter här framför datan, målar naglarna och dricker en cider, Rekorderlig skogsbär. Gott, mums, jummie. Johan är klar med att ha duschat nu så jag ska fixa mig det sista och så ska vi dra iväg! Cya!

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 17:00

Imorse plockade mamma och pappa upp mig och vi åkte till Marieberg. Pappa släppte bara av mig och mamma och så åkte han till gymet. Jag och mamma gick runt och kollade och det var hur mycket folk som helst. Stötte bland andra på: Emmy, Kenny, deras mamma, Madelen, Ellen, Malin, Best-on m.fl Det blev lite grejer köpte iallafall: två linnen, ett nagellack, två foundations och en ny mascara och sen en byxgalge på IKEA. Dagen var guld, handlade lite vettiga grejer som jag verkligen behövde och så spenderade jag och mamma välbehövs kvalitetstid tillsammans :) Jag åt även på IKEA och mamma tog en fika. Ibland behöver man lite vanlig husmanskost serverad liksom. Nu är jag klar med duschandet, sminkandet och ska sätta igång med mitt hår. Ska ta bussen till Frövi vid halv åtta och förfesta där innan vi drar till Linde :) Kommer nog bli en bra kväll förutom att Jonna inte ska med!

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 10:46

Jag och Maja, bilden är tagen av Johan.

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 09:02

God morgon. Jag är så jävla trött! Men det gör inget, ska ta en dusch så jag vaknar till och få i mig lite frukost så ska jag nog bli lite piggare. Mamma och pappa kommer hit vid 11, 12 och då får vi se om det blir stan eller Marieberg :) Ska bli skönt att komma ut lite iallafall :)

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 02:48

 Lägger upp en bild innan jag ska sussa. Den är från år mars, april någon gång år 2006 och tagen av Evelina en dag när vi skulle iväg på fest.


Av Lisa Ullström - 26 december 2008 02:43

Nu är det trettio sekunder kvar tills bilderna är klara så direkt när det är klart blir det mata fiskar, tvätta bort smink, kleta på nattkrämen, lägga mig i sängen, läsa lite och sen sova. Ska bli så jävla skönt. Ska försöka gå upp i morgon runt åtta, niotiden tänkte jag. Johan är nästan helt klar med min byrå också, bara lite kvar så i morgon efter att jag och mamma lallat runt på stan ska jag försöka göra skitsnyggt i alla garderober. Har fan värsta ordningen i dom flesta. En jackgarderob, en klänninggarderob och en Adidasgarderob men just nu saknar jag många av Adidaströjorna, närmare bestämt nästan fem stycken som jag lånat ut så det måste jag styra upp så jag får dom tillbaka. Fan, vad jag bloggar om onödiga saker ibland alltså men men tycker ni det är jobbigt så får ni säga till eller så skiter ni bara i att läsa det. Jag har ju knappt bloggat på två dagar därför jag har så mycket tankar och spring i fingrarna som måste ut. Sängen nu, på en gång! Sov gott :)

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 01:55

Jag, Emma och hennes lillasyster Sara tänker dra till Sthlm i Mars, April någon gång för att kolla på Bounce och det får mig självklart att tänka på dans. Jag älskar dans och varje gång jag ser någon som är så där grymt thung på att dansa blir jag sugen på att börja igen. Att dansa på krogen är så jävla roligt men inte lika givande som att stå på scenen och känna adrenalinet pumpa genom kroppen, however så vet dom flesta av er att jag också vill börja simhoppa igen men det är tidskrävande. Man ska ta sig till badet och därifrån och det går inga bussar. Min handled tillåter inte och jag är den enda i min ålder som hoppar. Allt tar tid sammtidigt som man ska hinna med jobb och skola on top of everything men men det är inte så att jag inte är nöjd. Jag har ju valt själv vad jag vill göra liksom men drömma kan man la alltid göra? :)

Av Lisa Ullström - 26 december 2008 01:40

Aldrig någonsin har jag varit så lycklig för att jag valde att inte gå ut! Jag kan inte förklara hur mycket folk det var förutom att säga orden "det var fullt!". På riktigt alltså, var omöjligt att ta sig någonstans. Folk överallt och alla var i sina "finaste tillstånd"* not! Sjukt jobbig kväll att jobba på så jag är väldigt glad att jag valde att inte gå ut idag. Nu är jag iallafall hemma, trött och hungrig men ska först och främst (efter detta inlägg) lägga in kvällens vimmelbilder och sen ska jag försöka äta något innan jag lägger mig.


I morgon vid elva, tolvtiden blir det Marieberg med mammsen och jag antar att pappa uträttar ärenden under tiden för shopping är ingenting som ligger i hans intrsse men vilket kille/man har det som intresse? Ganska många kanske men inte av dom jag känner. För övrigt så har denna julhelg hittills varit guld med: julmat, släkt, vänner, Ronja rövardotter, Kalle anka, julklappar och allt annat som hör julen till. Jag hoppas att ni alla har haft det riktigt bra och att julhelgen, mellandagarna, nyår och all skit som hör julen till kommer vara bra för eran del. Nu måste jag sätta igång så jag kommer i säng, lång dag i morgon I guess :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards