Alla inlägg den 22 december 2008

Av Lisa Ullström - 22 december 2008 17:37

Av Lisa Ullström - 22 december 2008 17:25

Imorse vid tolv mötte jag Jonna på stan och strax där efter mötte vi upp mamma. Vi handlade julklappar till Johans mamma, min pappa, till Johan och till Makkes mamma :) Fick riktigt fina grejer! Jonna och jag köpte lite naggellack och sminkgrejer till oss själva också. Blev också lite godis, chips, dricka och så tills julafton! Hämtade mammas julklapp idag också men hon har redan sett den, men det gör inget faktiskt :) Det har varit en guld dag, har fikat på stan och myst men nu måste jag städa och plocka! Snart julafton och i kväll födelsedagsfirande :):D

Av Lisa Ullström - 22 december 2008 10:05

God morgon. Ont som fan i halsen men mår rätt bra ändå. Ska in i duschen om en liten stund och sen slänga på mig en adidasdress och dra upp på stan och träffa mammosh. Ska träffa Fredrik en snabbis utanför mig också innan han drar till Sofie. Men nu måste jag ta en dusch.

Sen hände det en rätt skön sak idag och det är att det kan bli lite lugnare på min jobbfront i framtiden och det kan jag behöva för just nu känns det som att jag jobbar varje dag och aldrig får gå ut själv, aldrig kan mysa med tjejerna och aldrig kan ha en lugn hemmakväll och svulla i soffan med Johan liksom så det ska bli skönt. Tror att år 2009 blir ett bra år :) Men nu ska jag snart upp och köpa julklappar :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards