Alla inlägg den 8 december 2008

Av Lisa Ullström - 8 december 2008 23:34

Jag är inte speciellt lycklig när det är kallt, mörkt och tråkigt ute. Det förstör hela min vardag nå otroligt mycket. Det gör mig trött, olycklig, rastlös och tankespridd. Jag vill och behöver komma bort från allt och alla. Helst till Thailand, bo i en liten bungalow vid stranden, åka moped på utflykter och snorkla i det blåa havet.


Men nu är det så här att jag ska gå klart skolan först och sen göra sånt för att åka på en sådan resa i en vecka är ovärt. Hur som helst så kan jag tänka mig en veckas utomlandsresa bara jag får komma bort från den här stan, det här dystra landet och allt folk. Ni behöver ju inte ta illa upp för att jag skriver så men face it, vi alla behöver någon gång få komma bort från allt och alla och det behöver jag just nu. Står för det gör jag också! Nu blev det väldigt deppigt här men var vore min blogg utan lite deprision i sig? Inte fan är jag lycklig 24 7 inte. Och det är inte ni heller. Men allt löser sig. God natt!

Ego
Av Lisa Ullström - 8 december 2008 23:18

Guld dag! Madelen plockade upp mig efter skolan och så åkte vi hem till mig och chillade lite och kollade på filmen "Tretton". När vi sett klart den så åkte vi mot Väster och plockade upp Ronja och därefter åkte vi in till stan och plockade upp Ellen. Vi åkte sen ut till IKEA och shoppade eftersom att Ellen snart flyttar in i sin nya lägenhet :) Jag köpte också lite grejer till min och Johans lägenhet så jag är jättenöjd! Efter IKEA, där vi också åt köttbullar och potatis så skjutsade Madelen hem alla oss tjejer och när jag kom hem plockade jag med grejerna jag köpt och plockade rätt lite i lägenheten. När det var klart så slog jag och Johan på filmen "The heartbreak kid". Sjukt bra men Johan somnade som vanligt och det gör han fortfarande. I morgon ska jag och Jonna ut! Ska bli så skönt att få dansa lite! Men nu är det dags att sova, lång dag i morgon! Sov så gott!

Av Lisa Ullström - 8 december 2008 10:39

Jag har precis tagit en dusch och vaknat till lite. Ska klä på mig och dra på lite mascara och sen dra till skolan. Väl framme blir det lunch med Jonna och Fredrik och sen ska jag plugga lite innan Matematiken börjar. Madelen hämtar mig efter skolan, ingen aning om vad vi ska göra men det visar sig :) I kväll kanske jag ska med Madelen och Ellen till IKEA iallafall :) Vore kul att köpa lite grejer hit hem :) Hörs senare!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards