Alla inlägg den 4 december 2008

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 23:14

Jag totaldeckade i soffan och Johan likaså brevid mig när han kom hem från träning. Jag är nyvaken och har endast slängt på mig mascara och chill kläder. Harrys och jobba nu och sen hem och sova. Det kommer bli en riktigt lång helg känner jag. Inte roligt alls! Nej, nu är det brådis! Tja!

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 18:59

Tobbe och Johan har åkt iväg till Njoy för att träna och jag har precis plockat lite och satt upp julstjärnan. Jag är missnöjd. Den sitter snett, jag gillar inte färgen och jag ångrar mitt köp men jag ska nog köpa en ny tror jag. Den här var inte som jag tänkt mig. Alltså den är fin men jag tycker inte den passar in här. Jag borde vila men jag är rastlös och känner att det finns annat, viktigare som behöver göras så jag ska städa eller kolla på Tv.


I morgon jobbar jag förresten på Klaras innan  Kåren. Grymt längesen jag jobbade där så det ska bli intressant att se vad som händer. Ha en trevlig kväll så länge. Ciao!

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 18:31

Precis när jag skulle gå och lägga mig för att vila så ringde min älskade Zana och frågade om hon kunde få komma förbi och det var en självklarhet! Hon kom ungefär fem minuter senare och vi pratade en massa, kollade på Tv och bara chillade. Vid femtiden gick hon över till Dennis och jag la mig i ett grymt varmt bad och bara njöt. Efter det smörjde jag in mig med kroppssmör så nu luktar hela jag äpple och det enda jag gjort sedan dess är att chilla i soffan. Nu är Johan hemma, ska snart iväg och träna. När han är iväg ska jag nog plocka och städa lite och sen sova. Jag är grymt trött och Johan är rastlös. Hörs later!

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 14:11

Två bilder från idag: Jag i min nya Adidaströja med byxorna till och den andra på frost på lite glas. Foto: jag och den andra med självutlösare.

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 13:47

Jag har haft en guld dag i dag! Åkte upp på stan och träffade Madeleine efter skolan. Vi gick runt i affärer och kollade och sen tog vi en pause och åt på Pallette. Madeleine köpte ingenting annat än lite hårfärgsgrejer idag men jag köpte två par halsband, en ring, ett par örhängen, ett linne och ett par strumpbyxor :) Mycket smycken med andra ord. Nu är jag hemma som ni kanske märker, ska lägga in lite bilder nu ;) Ciao!

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 09:14

Bara för att rubriken rimmade. Sitter på Spanskan nu :) Bra som fan går det!

Av Lisa Ullström - 4 december 2008 06:41

God morgon på er! Jag har precis duschat och gjort mig iordning, ska slänga på mig kläder, äta frukost, chilla lite och så där innan jag går till bussen. Idag blir det som sagt stan med Madeleine och jag ska försöka ta upp kameran iallafall någon gång idag. Nu håller jag på att dö av hunger så måste äta men vi hörs senare idag :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards