Alla inlägg den 20 december 2008

Av Lisa Ullström - 20 december 2008 22:10

Dagens köp: Julklappar och mat.

Dagens outfit: Nya Adidasdressen. Att den är guld!

Dagens jobbiga: Smärtan i halsen och att jag är så sjukt trött.

Dagens lättnad: Ordnat sig lite mer inför julafton nu!

Dagens planering: Stan och köpa julklappar samt fira Johans mammas födelsedag på Måndag. Jobba på Tisdag och troligtvis blir det sova hemm i Gällersta då eftersom att jag ska klä granen på kvällen och allt men sammtidigt vet jag inte än för jag måste ändå jobba Tisdag kväll. Julafton på Onsdag och juldagen ska jag ta med mig världens skönaste Dennis och min man Zana ut. Sen ska Jonna med ut, skiter i om hon kan eller inte, men ska hon sen får vi se vilka det blir! Julentrycket ute på krogarna efter julafton! Ska försöka åka med morsan till Sthlm på mellandagarna också!

Dagens just nu: Sitter här med en handduk runt mig, en på huvudet och ska vara på jobbet om 45 minuter. Känner stressen men är så jävla trött. NU på en gång ska jag bara slita upp mitt hår i en bulle på huvudet, slänga på mig lite smink och jävligt sköna kläder och mina sneakers och sen blir det jobbet på en gång! Hej då :)

Av Lisa Ullström - 20 december 2008 22:02

Vaknade imorse, mådde lite sämre än tidigare. Halsen gjorde riktigt ont men jag gick upp ändå, la in bilderna och sen chillade jag bara. Runt en timma senare kom mammsen och Vigdis, plockade upp mig och vi åkte ut till Marieberg och där blev kolla i affärer och jag hittade en till julklapp till hjärtat och sen varsin julklapp till Isak och Felix. Såg tre småpaket som skulle passat perfekt till Johan men det stod hundra personer i kön. Alltså jag såg på nummerlappen att det var hundra personer före mig så jag ska fixa det i stan på Måndag i stället för det där måste han bara ha! :) Efter Marieberg åkte vi till Willys och handlade. Jag handlade som fan, mat, frukostgrejer, grönsaker, mjölkprodukter, you name it, I bought it. Skönt att ha handlat iallafall för det var ett bra tag sen nu. När vi var klara ute i Marieberg så åkte vi till Gällersta och chillade framför tv:n och sen käkade vi mat. Fick med mig lite grejer hem och även rester med maten som vi ätit att ta med till Johan. Nu har jag duschat äntligen, men inte hunnit sova så jag är verkligen helt slut men men, vad ska man göra? Måste sköta jobbet. Mitt hals är inte alls på topp, gör så jävla ont när jag sväljer alltså och törstig är jag också så allt blir så jobbigt men men nu måste jag fixa mig. Ska vara på jobbet om 55 minuter så idag tänker jag ha chill kläder på mig och inget löshår. Mår dåligt! /L!

Av Lisa Ullström - 20 december 2008 11:41

Jag mår inge vidare idag. Trött, seg och jävligt ont i halsen också. Mamma och Vigdis hämtar mig snart men innan dess ska jag käka alvedon och chilla lite. Ska försöka hålla mig lugn idag för jag måste orka jobba i kväll fastän jag mår som jag mår. Gick bra på jobbet igår iallafall. Flöt på riktigt bra. Idag inviger jag min nya adidasdress! :) Men nu måste jag röra mig! Cya later!

Av Lisa Ullström - 20 december 2008 10:41

Igår när jag kom till jobbet var det helt dött. Cirka sju personer hade gått in så personalen bestämde sig för att stänga för kvällen. Jag pratade med min chef och så. Johan hämtade mig, vid åkte hem och han gick och la sig och jag tog cykeln till Klaras och jobbade där. Vid två när jag slutade följdes jag och Dennis hem! Nu är det Lördag, jag mår inge vidare känns som att jag börjar bli sämre igen så nu ska jag lägga in bilderna och bara chilla. Hay!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards