Alla inlägg den 21 december 2008

Av Lisa Ullström - 21 december 2008 22:18

Här får ni se en bild från Felix hockeymatch och en bild på Johan och Maja när dom myser i soffan. Bilderna är tagna av mig, over and out. Bye bye!

Av Lisa Ullström - 21 december 2008 21:47

Åkte till Linde imorse, eller ja i förmiddags. Väl framme i Lindesberg åkte vi till deras ishall och satte oss på lektaren och kollade på det lilla som återstod av Felix hockeymatch. Efter det åkte vi till Hemköp och handlade lite grejer och sen tillbaka till ishallen och snackade med Totte och Felix. Efter det åkte vi till Arbiga och tog det lugnt, spelade Guitarr hero och umgicks med Sari, Maja och Isak. När Felix och Totte kom hem planerade vi lite och Totte och Johan åkte in till stan och handlade mat. Resten av dagen har vi mest spelat wii, guitarr hero, umgåtts, ätit kinamat och bara haft det lugnt och skönt. Vi åkte hem runt sju, åttatiden och direkt när vi kom hem till våran lägenhet i Örebro städade jag som fan och är nu klar. Johan grejade med räkningar och så där medans jag plockade. Precis just nu gick Mats, Kjell och Kristina här i från för dom var här och hälsade på. Dom tre är Johans bästa kompisars föräldrar och Kjell är deras kompis. Just nu är jag lite deppig också för jag kom på att jag måste jobba i kväll. Var ju ledig i Torsdags så jag måste helt enkelt jobba idag. Känns sämst men men vad ska man göra? I morgon blir det stan med mamma och ska troligtvis träffa Jonna och Fredrik en sväng när jag är där också. Ska köpa en till julklapp till Johan, det han får räcker i och för sig men det jag hittade på Marieberg som finns i stan tänker jag köpa för det är han värd :) Ska även kolla på födelsedagspresent till Johans mamma och sen en julklapp till min mamma (när hon inte är med) och sen en julklapp till Makkes mamma Kristina. I morgon kväll när Johan slutar jobbet ska vi hem till Johans mamma och fira hennes födelsedag :) Ska bli trevligt men nu ska jag byta om och dra mig mot jobbet! Cya! (Kan hända att jag lägger ut lite bilder innan jag kilar till jobbet!)

Av Lisa Ullström - 21 december 2008 12:52

Vi måste åka till Lindesberg nu på en gång för Felix match börjar precis nu!

Av Lisa Ullström - 21 december 2008 12:16

Nu blir det duscha, dra på lite smink för jag känner mig inge vidare och jag vill inte se ut som att jag inte mår nå vidare heller. Kul att se lite fräsch ut iallafall! Ska försöka knäppa lite bilder idag sen får vi se om någon är värd att hamna här på bloggen! Vi hörs senare! /L!

Av Lisa Ullström - 21 december 2008 11:37

Igår kväll jobbade jag på Satin och Björnis. Det var rätt dött i början på Satin men när jag skulle röra mig började det komma en massa folk. När jag kom till Bjrönis var det rätt dött faktiskt. Aldrig sett så lite folk där en Lördag men jag fick ihop mina bilder och det är huvudsaken. När jag väl kom hem så hade jag världens smärta i halsen så jag la mig i sängen och läste på en gång och så käkade jag lite halstabletter. Morgon nu och det känns bättre i halsen men jag är helt seg som människa ändå. Det är full fart hela tiden, skulle behöva vila lite men men! Nu ska jag lägga in bilderna, det tar max 45 minuter och sen ska jag och Johan åka till Linde och kolla på Felix match och sen träffa resten av familjen men nu måste jag fixa in bilderna! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards