Alla inlägg den 15 december 2008

Av Lisa Ullström - 15 december 2008 22:59

Bara tagit det lugnt och kollat på Tv idag. Matematik och Spanska i morgon and thats it. En fet håltimma där i mellan men då kan jag passa på att plugga glosor, äta lunch och umgås med Jonna och Fripp! Nu ska jag snart gå och lägga mig ska bara kolla på "Two and a half men" först :) God natt :)

Av Lisa Ullström - 15 december 2008 21:44

Johan kom hem vid nio och vi har precis ätit. Jag är riktigt mätt nu och om en stund ska jag sätta mig i soffan med Johan och glo på Tv. Är "A shot at love with Tile Tiquila" på Mtv snart och det är roligt tycker jag så det ska vi se! Det börjar om ca en kvart och när det slutar är det läggdags. Blir en lång dag i morgon! Sov gott! :)

Av Lisa Ullström - 15 december 2008 18:05

Madelen, det blev mycket skratt idag och sjuka samtalsämnen. Jag tog till mig dina råd och har nu testat lite saker och det funkade riktigt bra! Jag älskar dig! :)

Ego
Av Lisa Ullström - 15 december 2008 17:23

Guldiga dagar med guldiga vänner. Det är dagar jag tycker om. Johan, min älskling plockade upp mig här hemma hos oss i morse vid halv tolv och vi åkte till Eurostop och åt på Max. Efter det skjutsade han mig till skolan och jag mötte upp Fredrik. Vi chillade i Café Rosen och sen kom Amanda och Jimmy förbi också. När lektionen började blev vi indelade i grupper och fick jobba fyra och fyra med lite blandade grejer. När jag sen slutade så plockade Madelen upp mig i skolan och vi åkte upp på stan och jag sprang in på Krämaren och förstorade en bild. Vi åkte sen till Teijlers glas AB och fuxade en annan grej. 


Efter det blev det hem till mig och jag och Madelen gick upp på vinden och hämtade tre banankartonger som vi fyllde med en massa fula kläder som bara låg här hemma i lägenheten och skrotade! Vid fyratiden hade vi hunnit chilla lite och vi gick då ner med banankartongerna och åkte ut till mina föräldrar, vek in kläderna i garderboben och så stack vi igen. Mamma och pappa var inte hemma så vi hann inte ses men det kommer flera dagar. Väl hemma var Madelen tvungen att dra igen för hon skulle vara barnvakt så jag gick upp. Nu har jag varit hemma en liten stund, Johan kom precis hem men han ska bara ta en dusch och sen ska han och grabbarna dra till Rutan och fira hans tjugoårsdag. Själv ska jag plocka, städa och bara ta det lugnt i kväll. Ska bli riktigt skönt men nu ska jag pussa lite på Johan innan han drar!

Av Lisa Ullström - 15 december 2008 11:30

Johan smsade precis och han är på väg hit nu för att plocka upp mig. Vi ska åka iväg och äta lunch och sen ska han skjutsa mig till skolan innan han drar tillbaka till jobbet igen. Ska försöka hinna lämna in bilden och så slipper jag göra det efter skolan. Vi får se, vi får se men nu måste jag plocka ihop böckerna :)

Av Lisa Ullström - 15 december 2008 11:09

Hej på er och god morgon. Jag har suttit i en timma nu ungefär, grejat med bilder och lagt in på "Memorielane" här i bloggen. Men nu får det räcka för just nu iallafall. Ska ta bussen till skolan om ca en timma och då blir det lunch med Jonna och Fredrik. Har Matematik från klockan 13:14:00 och när jag slutar blir det antingen att Madelen plockar upp mig och att vi åker upp på stan en snabbis och fixar mammas present och om hon inte kommer så ska jag upp och fixa hennes present och sen dra hem. Måste fixa presenten idag för det är inte många dagar kvar som man har på dig alltså! Nu ska jag bädda sängen och fixa lite innan jag drar till bussen. Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards