Alla inlägg den 7 december 2008

Av Lisa Ullström - 7 december 2008 23:53

Nu är det läggdags för min del. Blev inge film för klockan är ju tolv så får ta den i morgon i stället. Vi kollade iallafall på "Scarred" på Mtv. Så jävla äckligt program alltså! Nu får ni sova så gott :) /L!

Av Lisa Ullström - 7 december 2008 23:04

Dagens film: Den första jag såg var inte ens nämnvärd men jag ska snart slå på "The heartbreak kid".
Dagens mat: Kycklingfile, potatisgratäng och bearnaisesås.

Dagens planering: Ska träffa Madelen en sväng i morgon, inte en aning om vad vi ska göra men det kvittar bara vi träffas! Ska också på stan med mamma på Onsdag för hon ville veta lite vad jag önskar mig i julklapp.

Dagens köp: Hyrfilm på Maxim och mat på Willys.

Dagens outfit: Grå mysdress och sönderklippt thung t-shirt med feta trycket från Zaras killavdelning ;D

Dagens sjukaste: Såg ett sjukt roligt internetklipp alltså jag höll på att dö av skratt. Det var en massa tjejer på stan i kjolar och tubtoppar och så sprang en kille och drog ner linnet eller kjolen på dom, haha! Ni skulle sett och hört deras reaktioner, haha! Jag dog! Jag har köttat någon som gjort det på mig!

Dagems duktiga. Äntligen tagit tag i disken! Muy bien, Lisa!

Nu ska jag slå på filmen så det inte blir alldeles för sent :)

Av Lisa Ullström - 7 december 2008 21:19

Seg dag men vi åkte iallafall till Willys och handlade och innan det hade jag säkert hunnit gråta totalt fem gånger. När jag har mens blir jag helt o obalans! Vi handlade hur som helst, hyrde filmer och så åkte vi hem och lagade mat. Kycklingfile, potatisgratäng och bearnaisesås blev det. Vi har precis kollat på en film. Sämst var den och nu är det "Sanningens ögonblick". Måste dra mig mot Tv:n.

Av Lisa Ullström - 7 december 2008 15:16

Vaknade vid tolv imorse, låg och mös i sängen för att vakna till liv innan vi gick upp. Jag plockade lite och sen käkade jag frukost. Har kollat på "Hoogan knows best" hela morgonen på Mtv. Klockrent. Ska försöka göra lite nytta nu när jag lagt in alla bilder genom att diska, plocka rätt och så. Jag han precis råkat ut för röda veckan igen så nu är jag på krigsstigen. Tror jag har gråtit tre gången idag redan och min mage gör så jävla ont! Ni vet hur det är tjejer men men vissa är värre än andra och jag är väl rätt illa :) Nu ska jag greja lite så vi kommer iväg och kan handla nån gång! Tja!

Av Lisa Ullström - 7 december 2008 15:06

Zana och Dennis! Foto: jag!

Av Lisa Ullström - 7 december 2008 14:28

Jag och Dennis satt hemma hos mig och chillade igår, drack lite burk och vin och sen drog vi med taxi till Brickebacken. Stannade vid "Evelinas pizza" och käkade varsin kebabtallrik. Den var inte god över huvudtaget men men.. Pappa kom förbi när vi satt och åt för han hade varit på gymmet så han höll oss sällskap en stund! Han betalade min mat också! Guld är han! :) När vi var klara skjutsade pappa mig och Dennis till Zana och så chillade vi, drack lite mer och sen kom Evelina förbi också. Jag var skapligt onykter när vi gick över till Dana och Edo men det gick till slut över och vid sextiden plockade Johan upp mig, Zana och Dennis och vi drog hem till oss. Zana lånade en klänning och ett linne och så drog hon och Dennis till honom. Johan och jag deckade en timma och sov i sängen. När jag vaknade stressade jag som fan, duchade, sminkade mig och lockade håret. Var klar på en och en halv timma men så bangade alla som skulle med ut. Jag blev förbannad och gick till jobbet. Det gick bra att jobba men Björnis är som vanligt lite svårare på Lördagar eftersom att folket är äldre men men jag fick ihop mina bilder iallafall och sen plockade Johan upp mig och vi åkte hem. Kommer bilder från gårdagen snart.

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards