Alla inlägg den 23 december 2008

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 21:18

Johan och jag slog på filmen "Love in Manhattan" direkt efter maten men Johan slutade kollade efter en liten stund (han ville inte se en tjejfilm). Tönt! Haha :D Nej, men den var riktigt jävla bra, jag grät, skrattade och log för mig själv genom filmen och den var riktigt jävla bra! Johan sitter och spelar just nu och jag ska alldeles strax måla mina naglar (igen). Ska alltid ha nagellack på mig, snyggt och fräscht är det. Johan ska åka till Fellingsbro i kväll så jag får sova ensam men men vi träffas ju i morgon kväll och pappa plockar upp mig här hemma vid tiotiden i morgon bitti :)

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 18:20

Åkte upp på stan vid två idag, mötte mamma och pappa och vi tre satte oss på Waynes coffe och tog en fika. Före det hade jag och mamma gått runt på stan och kollat lite. Efter fikat kollade vi på lite böcker men mamma och pappa var tvugna att kila för parkeringstiden gick ut så jag köpte en bok till min kusin i julklapp och så gick jag ut i kylan igen. Innan Johan plockade upp mig gick jag och köpte julklapp till Makke och när Johan kom åkte vi ut till Gällersta, jag klädde julgranen och så fick vi en film av mamma som vi ska se i kväll. Vi har nu lagat mat, ska snart äta och sen blir det bara lugnt med film i kväll.

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 13:54

Nu ska jag ta bussen upp på stan, träffa mammosh en snabbis och sen möta upp Jonna och ge henne en klänning som hon ska låna till julafton. Ska kanske träffa Johans syster och hennes familj också :) Om dom ringer vill säga men nu måste jag röra mig mot bussen så vi hörs senare i kväll :)

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 12:22

Att göra idag:

* Laga mat

* Städa

* Försöka hinna upp på stan

* Ut till mamma och pappa, klä julgranen

* Kolla film

* Mysa och slappna av

* Handla det sista tills i morgon


Det är inte så mycket men städningen tar tid så det ska jag sätta igång med nu :) (Ska verkligen försöka dra mig från datan men det är ju så svårt för jag sitter och garvar åt en massa roliga klipp från parlamentet och stockholm live och shit! Måste fan sluta glo på det nu!) Kolla detta klippet: http://www.youtube.com/watch?v=0Dq28QbKCvM&feature=related

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 10:41

Nu är allt ordnat! I morgon är det julafton och jag ska fixa mig som fan på morgonen, riktigt fin med fina smycken och så vidare. När jag är klar antar jag att pappa plocka upp mig här hemma och så åker vi ut till Gällersta. Fram tills Kalle anka blir det mysa, umgås, äta mat och vid tretiden ska jag självklart kolla på Kalle anka. Det är tradition, måste följas. Efter det är det dags att öppna julklappar och efter det ska vi till Ekeby Almby och umgås med min släkt på mammas sida. Det har jag fått tjata om och nu har min önskning äntligen slagit in. Senare på kvällen kommer Johan hämta mig och så ska vi åka till Fellingsbro där vi ska öppna varandras julklappar och bara mysa! :) Jag är så jävla glad att vi ska fira med släkten en liten sväng iallafall :D

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 10:33

Idag är det dagen före julafton och jag får falska förhoppningar uppkörda i mitt ansikte för att sedan dras bort och allt blir bara sämre och sämre. Man vill ju göra så mycket men kan så lite så nu sitter jag här och försöker få allt att gå ihop. Lättare sagt än gjort men men man får ta det man får och vara nöjd ibland så jag får väl satsa på det. Hur som helst så blir det inget jobb för mig i kväll och inget mer det här året för expressen på grund av teknikproblem så jag får verkligen sova ut i morgon. Perfekt! Som sagt nu: frukost.

Av Lisa Ullström - 23 december 2008 10:14

God morgon. Inatt har jag sovit jävligt gott kan jag säga! Första natten på länge som jag sovit hela natten! Igår kväll åkte jag och Johan till Fellingsbro och firade hans mammas födelsedag. Vi blev bjudna på pannkakor, tårta o.s.v Johans systers familj var också där så vi fick underhålla småbarnen med att leka, spela tv-spel och så :) Det var en trevlig kväll och vi åkte hemåt runt tio någon gång. När vi kom hem chillade vi framför tv:n, jag målade om mina naglar med rosa naggellack och sen gick vi och la oss. Nu ska jag äta frukost tänkte jag och sen blir det städa :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards