Alla inlägg den 14 december 2008

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 20:29

Det är jag som klär våran julgran varje år och jag brukar alltid hitta på något roligt eller speciellt med den. Förr förra året blev det lila och silvriga kulor och så slängde jag upp lila och silvriga strimlor i hela granen. Den blev faktiskt riktigt nice. Förra året vet jag inte vad jag tänkte, ville väl ha en riktigt annorlunda julgran så den blev helt grön. Bild ser ni nedan. Funderar på att dra till IKEA någon mer gång i veckan och köpa någon mer färg än bara grönt eller en helt ny färg. Vi får se men den där gröna granen är jag inte så sugen på alltså. Döm själva, vad tycks?

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 19:36

Nu är jag hemma igen. Blev mat: lasagne hos mamma och pappa. Efter maten blev det fika: prinsesstårta. Fattar inte varför dom har det hemma men men ska inte klaga för det är riktigt gott. Mamma skickade med en massa godis hem också, haha! Pappa hade samlat på sig sjukt mycket så vi kunde ju ta! Tobbe är hos oss just nu och vi har alla hjälpts åt med att skruva upp hyllan jag köpte! Blev några bra köp idag också men jag är mest sugen på det jag önskat mig i julklapp för det är riktigt bra och vettiga grejer! Nu blir det plocka lite, chilla, umgås och bara ha en lugn kväll för jag är så jävla trött :)

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 16:38

Spederat dagen på Marieberg med mamma, Vigdis och Fredrik. Köpte lite smågrejer, mest av det på IKEA. Kan ju alltid fynda något på IKEA liksom. Nu är jag och Fredarik hos mamma och pappa. Johan kom precis också. Har fixat Johans present klart nu också! Nu ska jag hjälpa morsan, sen blir det mat!

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 10:53

Jag borde egentligen sova nu eftersom att jag är så trött men pallar inte förstöra hela dagen genom att sova bort den. Fick ett sms precis för en stund sen av Emma och Tobbe och dom kunde inte i kväll för Emma har ju massa tentor och grejer men men, det kommer flera dagar. Nu blir det plocka och städa tills mamma och Vigdis kommer. Ska ju bara slänga på mig mysdressen och dra sen så kan ju göra lite nytta tills dom kommer! Ska hem till mamma och pappa efter Marieberg och äta! Men nu måste jag sätta igång, orkar inte ha det se ut så här. /L!

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 03:28

Jag vill dra ut på tiden lite innan jag lägger mig bara för att vara säker på att jag somnar direkt så jag slipper ligga där, vrida och vända på mig i väntan att kunna somna så jag kör en "Dagens lista"!


Dagens outfit: Baggy ljusa jeans, svart linne, rosa oversize t-shirt och svart-grå-rosa adidaströja.

Dagens hår: Lockigt!

Dagens kändis: Adam Tensta och E-Boi.

Dagens back in town: Hasan var i stan!

Dagens mat: Kebabtallrik, han inte laga något.

Dagens äckliga: Det står mat framme på bordet och det äcklar mig, det har stått där sen klockan nio i kväll.

Dagens jobbiga: Min nya vinterjacka är så varm att den nog skulle värma någon som befinner sig någonstans där det är fyrtio minus så jag svettades arslet av mig på väg till "Stället".

Dagens dricka: Xcider Mandarain+chili. Dom är goda dom.

Dagens this is good: Jag är supernöjd med kvällens bilder och så är jag glad över att det iallafall blev en helt okey bild på Maddes lilla puppy Dilba.

Dagens tråkiga: Dagens sprang iväg och jag hann inte med mycket alls.

Dagens ovärda: 140 spänn åt helvete!

Dagens humör: Alltid upp och ner, hela dan varje dag.

Dagens låt: Seance of shamans med Jedi mind tricks.

Dagens planering: Jag har planerat inne i mitt efter huvud och mitt huvud planerar att åka bort. Hälsa på bror min i Uppsala, bror min i Sthlm eller att dra till kusinerna i Gävle. Bara jag får komma bort lite så vore det guld!

Dagens telefonsamtal: Ja, det är nog mestadels med mamma som vanligt! :)

Dagens fina: Jag älskar snön! Den lyser upp, alltså det är ju jobbigt med all slask men snön gör att det blir mycket ljusare och det tycker jag om mucho!
Dagens just nu: Jordin Sparks Ft Chris Brown - No Air på Tv och God natt!

Jag på bilden och den är tagen av Jennie!
Av Lisa Ullström - 14 december 2008 03:17

Dags för mig att röra mig mot sängen nu. Känner mig lite nere, bara en massa sorgliga låtar på Mtv och så är jag jävligt trött men hur som helst så ska jag försöka orka ta mig upp vid tio, elva tiden i morgon och plocka rätt på alla kläder, cider och ölburkar o.s.v Ska ju till Marieberg med mamma och Vigdis i morgon så det vore skönt att ha städat innan dess. På kvällen blir det nog mys med Tobbe och Emma, laga mat och så som vanligt. Älskar såna Söndagar. Nej, nu måste jag sova! God natt!

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 02:15

Det var en bra kväll på Stället. Jag och Jonna fixade oss och förfestade hemma hos mig och Johan. Vid niotiden var vi klara och gick till "Stället" och där mötte vi uppe Jimmy och Markus. Satt och chillade i soffan med Jimmy, Markus och Marek (Alltså SMJ). Nelly och Mackan kom också dit och vi hände lite. Killarna i SMJ ville bli plåtade också så vi gick iväg till andra delen att "Stället". Vi plåtade lite schysta bilder och sen gick vi tillbaka till den andra delen igen. När dom öppnade till dansgolvet gick vi dit, chillade tills Al Azif och Hasan började spela sin musik. Vi gick då ner på dansgolvet och shakade fram tills att Adam Tensta och E-boi gick upp på scen. Det var en grym spelning, sköna låtar och mycket folk. Mindre prat på mig nu och mer bilder. Here they come!


Bild 1: E-boi och Jonna. 2: Hasan. 3: SMJ (Marek, Jimmy och Markus). Bild 4: Adam Tensta. 5: SMJ. 6: Adam Tensta. 7: K-dog.

Av Lisa Ullström - 14 december 2008 01:57

Här får ni se en bild på Madeleines och Daniels lilla hundvalp, Dilba som kom hem till dom igår :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards