Alla inlägg den 9 december 2008

Av Lisa Ullström - 9 december 2008 22:15

Dom här örhängena vill jag verkligen ha så himla mycket. Dom är svindyra och jag kommer fucka ur om jag ser någon med dom så jag tänker inte säga vart dom finns, så det så! Haha ;) (Men så står det ju på dom vart dom kommer ifrån. Fuck, busted!

Av Lisa Ullström - 9 december 2008 20:53

Hej på er! Johan och jag har ätit nu, käkat en glass och chillar. Desperate housewives börjar om fem minuter så jag ska kolla på det men jag måste bara berätta att jag ääääntliiigen har hittat Adidasbyxorna som jag har letat efter så länge och nu är dem beställda och mina om ungefär en vecka. Priset blev ca 600 kronor och om dem är lika snygga på som dom ser ut så är dom värda varenda krona men i värsta fall kan man skicka tillbaka dom :) Nej, nu är jag så jävla glad! Efter Desperate ska jag duscha, fixa mig och dra till jobbet! Cya :)


Och tack för kommentaren Pappa, jag vet att det heter Sparvuggla haha! :D Men det är ju så lätt att glömma bort ;) Kram, kram!

Av Lisa Ullström - 9 december 2008 17:07

Jag är trött i huvudet och kroppen så har inte fått något vettigt gjort idag men det är ingen större fara för det är inga direkt stora läxor den här veckan förutom glosor och lite hemuppgifter. Klockan är fem och jag ska väl sätta igång och göra lite vettiga saker. Det blir alltså bädda sängen, plocka rätt på kläder, hänga upp handdukar och diska. Vi alla vet ju att jag inte kommer göra allt det jag nämnde, haha! Iallafall inte i dag! Men men, bättre lite än ingenting alls :)

Av Lisa Ullström - 9 december 2008 16:00

Hallå på er! Grymt jobbig dag i skolan för jag var så trött och dessutom hotade en ful liten snorunge min kompis i matsalen så jag ville nita fanskapet men det går ju inte för då blir man avstängd från skolan och det har jag inte råd med. Hur som helst så var dagen över rätt fort ändå och jag åkte hem. Är hemma nu, har kollat på Project runway och nu ska jag chilla framför tv:n och kollade på Top model! Skriver senare igen, kanske har något roligare att säga då! Jo, men det har jag faktiskt! Tar det sen! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 9 december 2008 06:55

Hej på er. Blev sent igår, som vanligt men var tvungen att se klart filmen för den var riktigt bra. Har varit vaken i snart en halvtimma, ätit frukost, klätt på mig och inte gjort något speciellt. Ska snart dra på mig lite mascara och sen chilla bara. Bussen går om 45 minuter ungefär. Får se om det blir utgång ikväll, jag är helt så splittrad över om jag verkligen vill eller inte. Får tänka på det under dagen. Ska hur som helst hem och sova efter skolan. I need it bad! Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards