Alla inlägg den 10 december 2008

Av Lisa Ullström - 10 december 2008 21:59

Ja, kollade nyss på efterlyst och civilkuragpriset är något riktigt bra. Alla borde faan fått det men det gick till två riktigt bra personer. I pauserna pluggade jag spanska och ska lägga mig i sängen och läsa lite till nu och sen sova. Vill kolla på Insider men det är ovärt för jag kommer vara helt slut i morgon om jag kollar på det så ni får sova så gott. Lisa!

Av Lisa Ullström - 10 december 2008 20:14

Jag är riktigt mätt nu. När Johan kom hem vid sjutiden var maten precis klar så det var perfekt timing. Det blev pasta och grillkorv. Riktig svennemat och gott som fan var det. Kollar just nu på "Chaterfeber" som jag tycker är jävligt roligt men just nu är det pause. I nästa pause och efter programet ska jag plugga en timma och sen blir det sova. Vill lägga mig i tid i kväll. I morgon är jag ledig och det är jag överlycklig över! Dessutom ska jag försöka städa i morgon och så, så att det är fint i helgen annars blir allt så jävla jobbigt. Nu börjar det igen :) Kram!

Av Lisa Ullström - 10 december 2008 17:45

Hej på er! Nu är jag hemma igen. Var bara upp på stan snabbt, köpte biljett och tamponger med Jonna. Nu när jag kom hem, plockade jag rätt på alla kläder och småsaker och snart ska jag laga mat för Johan kommer hem från jobbet om ungefär en halvtimma. I kväll blir det tv-tittande (kanske film) och pluggande. Ska försöka hinna mysa med Johan för det hinns sällan med nuförtiden :) Har glosor tills i morgon och ett prov på Fredag så det måste pluggas helt enkelt. Men lite mys ska jag nog hinna med :) Bilden är på Johan och tagen av mig.

Av Lisa Ullström - 10 december 2008 15:53

När Jonna kommer hit drar vi upp på stan! Wei!

Foto: Dennis.

Ego
Av Lisa Ullström - 10 december 2008 15:43

Ska byta om nu och dra upp på stan en sväng med Jonna. Måste handla lite nödvändiga grejer. Måste verkligen för annars är jag körd sen! Bye!

Av Lisa Ullström - 10 december 2008 14:50

Hallå! Skolan idag var jobbig trots att det bara varade en kort timma så var jag helt slut och på bussen på vägen hem somnade jag. Helt slut. Väl hemma slängde jag av mig kläderna och hoppade ner i sängen och mös med alla mina täcken och kuddar. Helt underbart. Jag sov i fyra timmar! Nii kan ju tänka er hur underbart det var! När jag vaknade gick jag upp och kollade på "Desperate housewives" och någonting annat skit. Nu chillar jag bara och det ska jag försöka göra tills Johan kommer hem. Kanske städar lite men ska mest ta det lugnt :) Skönaste dagen!

Av Lisa Ullström - 10 december 2008 07:21

God morgon. Jag var helt slut igår när jag skulle till jobbet men jag satte mig ändå på min cykel i kylan och rörde mig mot Satin. Väl framme var det helt dött. Fick iallafall ihop bilderna och sen drog jag hem. Deckade skönt som fan på Johans arm och sov riktigt gott. Nu är jag vaken, helt slut. Har en lektion bara nu på morgonen och sen ska jag raka vägen hem och sova. Det är vad jag ser fram emot av den här dagen! Måste äta frukost och kila till bussen nu! :) L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards