Alla inlägg den 18 december 2008

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 22:33

Jag och Johan har lagat mat. Det blev pasta och grillkorv. Kollade på en film till maten. "My mommys boyfriend" hette den och var rolig som fan! Bättre än jag trodde! Nu är det "A shot at love with tila tiquila" på Tv och efter det blir det väl sova. Känner mig mycket bättre men ska ändå försöka vila så mycket som möjligt så jag mår helt hundra procent bra i morgon när jag ska jobba. Johan och jag har varit så griniga på varandra idag också så jag hoppas att morgondagen blir bättre. God natt, sov gott!

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 19:47

Johan är rastlös och jag är trött. Johan är trött men rastlös på samma gång. Han har iallafall lagt sig i sängen och deckat men jag ska försöka få liv i honom så att vi kan laga mat och sen kan han göra vad han vill och jag vad jag vill. Vad det nu än är. Hur som helst så har febern släppt helt och fy fan vad skönt det är. Feber är sjukt jobbigt. Håller på med Bosnienbilderna men lägger nog inte ut dom förens i morgon eller om det till och med blir senare. Det får ni allt se! Adidasbyxorna, fyfan vad thunga dom är! Äntligen mina. Lägger upp bild på dom någon dag när jag har dom på mig! ;)

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 18:07

En person i min klass (före detta klass) påminde mig precis om att bilderna från studenten ju inte finns med här på bloggen så det får bli ett framtida projekt som jag ska ta tag i under jullovet. Kanske bilderna från Shads fest också? Nu håller jag iallafall på att lägga in alla bilderna från Bosnien. Ska ta bort alla gamla och lägga in nya som jag fixat lite bättre och lite färggladare! :)

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 17:10

Nu är jag hemma igen. Gick skitbra att hämta ut byxorna. Dom är sjukt snygga, sitter sjukt snyggt och dom är rakt av helt perfekta! Ska lägga upp bild på dom sen om jag får tag på någon. Jag känner mig mycket bättre men inte helt bra ännu så jag ska vila så mycket som möjligt, försöka äta mat, käka alvedon och försöka dricka någon varmt så det blir bättre i halsen men nu blir det chilla framför tv:n och bara vila :)

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 15:32

Jag mår bättre, men inte helt bra än och man vet ju aldrig kan ju bli sämre. Hur som helst så har jag tagit en riktigt skön dusch och chillar just nu. Mamma och Vigdis ska hämta mig om en stund för Adidasbyxorna som jag beställt har kommit till Parkhallen så jag ska dit och lösa ut dom. Hoppas verkligen att storleken passar och allt nu! Vi hörs senare, ska försöka lägga ut bild på dom sen :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 11:55

Jag kände att jag var tvungen att köpa nagellack. Måste ju sluta bita och pilla på naglarna hela tiden och då är nog nagellack en riktigt bra lösning. Det här nagellacket är sjukt bra. Tog kortet nu och det är tredje dagen jag har det på mina naglar. Ser likadant ut nu som då och oftast försvinner det ju på en gång men inte det här inte. Guld är det! Älskar färgen! Haha!

Ego
Av Lisa Ullström - 18 december 2008 11:54

Här får ni se några bilder från min morbros 50-årskalas :) Bild 1: Micheal. 2. Muffins.

Av Lisa Ullström - 18 december 2008 11:47

Hej på er. Jag är fortfarande sjuk, ligger i soffan framför tv:n. Vilar, sover, glor på Tv och mår allmänt dåligt. Bara väntar på att få bli frisk. Skulle verkligen behöva jobba i helgen så jag behöver verkligen få bli frisk men men när jag väl blir sjuk brukar det sitta i ett tag :( Tyvärr. Lägger upp lite bilder snart! :)


Två födelsedagsbarn bland mina vänner idag och deras namn är Madeleine M och Judith. Madeleine blir 19 år och Judith 17 så stort grattis till er på eran födelsedag! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards