Alla inlägg den 3 december 2008

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 01:21

Vimmelbild från i kväll på Satin. Markus, Olle och Marek på bilden.

Foto och redigering: jag!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 01:13

* Onsdag: Skola mellan 08:30-09:30. Ska prata med läraren vilket kan bli svårt för han är en väldigt svår människa men det ordnar sig nog. När jag slutar blir det bussen hem, troligtvis sova en timma, två eller tre och sen städa lite här hemma. Mamma och pappa skulle komma förbi någon gång under dagen med en ljusstake och sen våra matpengar också. På eftermiddagen/kvällen vid 17:00 eller något åker Johan och jag troligtvis till Johans syster och hennes familj i Arboga och myser. Ledig på kvällen så ska försöka komma i säng i relativt bra tid.


Torsdag: Skola mellan 08:15-09:15 och sen håltimma fram tills klockan 12:00. Slutar vid 13:00, 14:00 någon gång. Direkt när jag slutar blir det upp på stan, träffa Madeleine M, ta en fika och sen shoppa. Det blir lite julklappsköp och så ska vi så klart försöka hitta något till oss själva. På kvällen blir det vila och ta det lugnt innan jag ska till Harrys vid 23:00 och jobba.


Fredag: Skola mellan10:00-14:00 och det är Naturkunsap som gäller hela dagen. Efter skolan blir det hem, vila och softa och sen på kvällen offcoursiness jobba på Kåren vid 23:00 fram till ca 02:00.


Lördag: Inget planerat än men jag brukar vara så trött så det blir nog inget speciellt om det inte sker något plåtning då och sen på kvällen är det troligtvis jag som fotar på Satin och Björnis som vanligt.


Söndag: Det blir sova ut riktigt ordentligt och sen kanske hyra filmer och mysa med Tobbe och Emma i vanlig ordning och om inte det blir av så är jag lite sugen på att gå ut. På Måndagar har jag ju bara Matematik mellan 12:00-13:00 på dagen och då kan man absolut gå ut. Vi får se vad som styrt!

Nu är det läggdags som gäller. Måste få mycket sömn innan helgerna för det är alltid lika fullt upp på helger! Men men, det är bra att man har något att göra iallafall! Sov så gott! /L!

Av Lisa Ullström - 3 december 2008 00:47

Jobbade på Satin ikväll och det gick riktigt bra. Träffade bland andra Johann och Pontus. Ska ringa Pontus någon dag så vi kan ses och chilla lite med han och hans familj och så planerade jag och Johanna lite preliminärt att ha en plåtning snart! Vore sjukt kul! Är hemma nu, varm och hettsig haha för Johan och jag har haft en liten fight. Jag vann för han knullade min lampa när jag puttade honom rakt in i den! Faan! Haha, men men det var det värt! Nej, nu ska jag skicka lite bilder och fixa lite sen blir det natti :) Kanske Arboga i morgon! Kram!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards