Alla inlägg den 11 december 2008

Av Lisa Ullström - 11 december 2008 11:34

Haft håltimma för länge nu. Satt och pluggade Naturkunskap i Cafe Rosen och sen satte jag mig och chillade i soffan med Judith och tjejerna ett tag. Gick sen med Jonna och tjejerna till matsalen, åt lunch och nu har jag chillat med Fredrik som nyss drog på sin Engleskalektion. Nu är det bara för mig att vänta på att Matematiken ska börja och sen åka hem. Johan är inte hemma när jag kommer hem så det är perfekt tillfälle för mig att passa på att städa. Hjärtat ska tvätta i morgon och det är guld! :)

Av Lisa Ullström - 11 december 2008 09:48

Sitter i skolan nu. Har precis haft Spanska steg tre. Gick riktigt bra idag, fick "Muy bien" på dagboksläxan och det motsvarar typ Vg så det kändes riktigt bra. Gjorde också ett glosförhör som också kändes bra och efter lektionen gick jag, Annabell och Judith ut och tog lite kort. Dom blev inge vidare bra men det var roligt för dom hoppade runt, kastade snö och "lekte". Aldrig fel, snöar ju som fan idag vilket är guld.


Senare idag när jag har slutat blir det förbi mammas jobb och plocka upp tvättmedel och sen när jag kommer hem ska jag försöka diska, städa och plocka. Locka mitt löshår och sånt inför helgen. I kväll blir det bara lugnt med läxor och tv-tittande. Johan ligger fortfarande och sover, är riktigt avis på honom kan jag lova! Nu ska jag röra mig mot b-korridoren, hitta ett lugnt ställe och sätta mig och läsa Naturkunskap A. Har prov i morgon, läraren säger att det inte är ett prov man behöver plugga till men jag tycker att det är bättre att ta det säkra före det osäkra så fram tills efter tolv någon gång ska jag plugga. Har ju ett bra tag på mig så det är lika bra att använda tiden till något vettigt! Hörs senare, kanske med lite bilder :)

Av Lisa Ullström - 11 december 2008 06:33

Jag börjar se bilddagboken som ett stort jävla problem. Sidan har krånglat i ungefär en månad, så jävla tröttsamt men jag vill ändå inte ta bort den eftersom att det är en sida som är gratis och här kostar det ju ändå pengar att lägga in bilder. Jag har ca 900 bilder på min blogg så att ha en gratissida är mer än bra! Shit, nu börjar The voice och min frukost kallar :) Idag ska jag få en massa vettiga saker gjorda! :D

Av Lisa Ullström - 11 december 2008 06:27

God morgon. Det är Torsdag idag och snart helg. Det är faktiskt en bra morgon för jag la mig i tid igår, är uppe i tid, vi har frukost hemma och jag vet exakt vad jag ska ha på mig idag utav att behöva byta om tjugo gången först. Sen måste jag självklart klaga lite också för det finns ingenting i min värld som heter perfekt. Finns det något perfekt över huvudtaget? Nej, saken jag tänkte komma till är att jag har ett svårt problem med att veta vart jag har folk och jag blir förbannad när folk inte tar tag i sina egna problem, löser problemet och tror att dom är något. Är du för fin för att svara kanske? Ja, ja what comes around goes back around så enkelt är det.


Klockan är nu halv sju, jag ska slänga på mig kläder och sen sätta mig framför tv:n, äta frukost och plugga lite mer glosor! Helg snart och fy fan vad jag ser fram emot den här helgen alltså. Den kommer bli guld, jag känner det på mig! Måste få tag på Emil idag också! Emil om du ser detta så ring mig det är mucho viktigt! Peace!


Ps. Min dröm gick i uppfyllelse! Det är snö på backen idag! Det är guld ju!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards