Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 19:32

Nu är det planerat igen! Nu ska jag Tobbe, Johan, Jennifer och Thomas dra och spela på Gustavs viks äverntyrsgolf! Och efter det ska jag dra till Jonna och svulla och kolla på film! Mys mys! Kan vara skönt att inte göra något speciellt trots allt! Faan, det står 1-1 i matchen mellan Sverige och Spanien. Nu får Sverige ta mig faan ta och vinna! Zlatan spelar inte heller! Fuck! Men men, vi får hålla tummarna! Nu ska vi snart dra! Hääy!

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 17:36

Jag borde städa men jag orkar faan inte, är så jävla uttråkad så jag sitter och grejar med kameran och bilder! Ska scanna in bilderna som pappa har tagit sen! Några av dom var riktigt fina faktiskt! Ja, ja ska väl leta på något att ha på mig i dag. Beslutsgångest är fuck!

Booord!
Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 16:33

Det där med att planer ändras snabbt är ta mig faan sant! Det blir inget med Eskilstuna så jag funderar på att styra upp något. Pallar inte sitta hemma en Lördagkväll när man har fixat sig skapligt mycket liksom! Johan och Tobbe är nere i garaget och grejar med bilfanskapet, haha! Jag sitter här uppe och väntar på Jonna, plockar och städar! När killarna är klara ska vi fixa käk och sen får vi se vad som styrs! Nu ska jag städa, feta bomvnedslaget här! Shutt!

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 15:28

Nu har jag duschat, sminkat mig och tagit på mig lite kläder! Väntar på att Johan ska komma hem från mina föräldrar. Han hade hittat en skadad fågelunge som han skulle låta pappa ta hand om och så skulle han hämta min hårfön och mina student och balbilder som pappa tog! Ska bli så kul att se om det blev några bra! Ska väl åka ganska snart när Johan kommer hem jag måste bara föna håret för det är helt blött och ser förjävligt ut :) Ska bli skönt att åka iväg ett tag istället för att bara sitta hemma i dag! Ni får ha en trevlig Lördagkväll nu! För nu är jag lite stressad så jag måste kila! Ta hand om er :) Kram kram!

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 11:22

Jaa jävlar, det var faan riktigt roligt igår! Och jag är faktiskt inte bakis så det är ett absolut plus! Nu har jag precis vaknat, ska plocka lite, käka frukost och sen duscha och göra mig iordning för vi ska åka till Eskilstuna vid 4-tiden istället för senare i kväll! Får se om jag hinner upp på stan en snabbis men det är inte troligt just nu! Hur som helst måste jag åka förbi Ellen för jag lämnade lite grejer hos henne! Nu är det fem dagar kvar tills Halmstad :)!

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 03:07

Nu är jag lycklig och trött så bäst att gå och lägga sig! Johan har redan rullat in i sovrummet så nu ska jag decka! Nattinatt :)

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 02:30

Helt sjuuukt hur egoistiska och självcentrerade vissa människor är alltså! Det är helt skadat men det gör mig ingenting för det straffar dom själva! Om sex dagar blir det Halmstad och vi ska knäppa våran första cider, öl, champagne, eller vad faan det nu blir på vägen ner! Hoppas på fint väder så vi kan sola på stranden! Jag tror att dom fyra dagar som jag, Ellen, Ronja, Coco och Melinda spenderar där nere kommer bli guld. Eftersom att DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL! Synd att vissa människor aldrig lär sig det, haha! Det är någonting jag har lärt mig genom åren! Men men för vissa tar det ju "liiiite" tid! Nu vill jag passa på att tacka er brudar för i kväll! Det var klockrent som faan! Kärlek till er, ni vet vad kärlek är! Puss!

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 02:24

Klockan åtta ikväll på ett ungefär så sms:ade Ellen mig och sa att det skulle bli utgång ändå! Jag blev splittrad visste inte om jag skulle satsa på en mysig hemmakväll hemma hos Madelen eller en utekväll för att fira Erikas födelsedag (som är på Måndag). Madelen kommer hem till mig efter att hon jobbat och sa typ att jag såklart skulle gå ut eftersom att jag i stort sett aldrig är ute. Så det blev dusch och sminkning medans Madde fönade mitt hår och valde kläderna som jag skulle ha på mig. Hon stylade mig från topp till tå och jag blev jättenöjd, haha! Så fort jag var klart så proppade jag i mina cider i en påse och så åkte vi förbi mamma som satt och minglade med sina vänner på ett hotel. Jag fick en liten present av henne och sen gled jag och Madelen till Ellen. Hos Ellen var även, Erika och Ronja. Vi fixade oss, drack och snackade och planerade lite grejer! När vi var klara, så var klockan mellan 11 och halv 12. Vi drog oss till Frimis och det blev shaka ass och en riktigt trevlig kväll faktiskt! Inga problem där inte! Nu sitter jag hemma igen, lite sliten i fötterna men men, det är smällar man får ta. I morgon blir det troligen stan med Ellen :) God natt, Kram kram! (By the way så var det jävligt skönt att komma ut med dessa härliga brudar! Har knappt festat med dom sen jag gick i ettan, tvåan :)!

Spriten jag har i handen är INTE barnvänlig, haha!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards