Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Lisa Ullström - 9 juni 2008 21:08

Har inte kännt mig helt hundra dem senaste dagarna men det har mest bara varit att jag varit hes i halsen och så men imorse kände jag mig sjuk och nu sitter jag och fryser, typ kallsvettas, har ont i hela kroppen och ont i huvudet. Alltid jag att bli sjuk! Men jag ska bara ta det lugnt nu så att jag blir frisk! Pallar inte vara sjuk länge, som jag alltid är när jag väl blir sjuk. Skulle opereras i morgon också men det blir inte av eftersom att jag är sjuk så operationen blir i augusti. Hej, lång väntetid! Jävla skitsystem! Jaja, skit samma vad ska man göra åt saken.


Var iallafall i Stockholm med Jonna idag! Jonna köpte en klänning och lite smycken och för mig blev det smycken, lite grejer till lägenheten fårn lagerhaus och en typ lila jacka. Men den vet jag inte om jag ska behålla än! Hade en bra dag med Jonna förutom att jag inte mår nå bra!

Har saknat Johan hela dagen, velat mysa och så men har ju varit borta. Nu vill han inte mysa med mig för han vill inte bli smittad :'( Jag som vill kramas!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards