Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Lisa Ullström - 13 juni 2008 19:51

Käkat mat precis med Johan till Ice age 2. Den var rolig faan! För en stund sen när jag satte mig vid datan skulle Johan kasta en kryddburk på mig (han trodde att den var stängd). Nu tre minuter senare står han och dammsuger hela vardagsrummet. Burken var inte stängd och nu ligger det krydda i soffan, på borden, på golvet och över jävla allt! Han är duktig mig pojkvän, haha! Och nu till dagens problem. Planerade ju först utgång med brudarna eftersom att jag aldrig gå rut på krogen men sen blev det ändrat till att jag och Madelen skulle chilla hos henne men nu vet jag varken ut eller in för nu ska alla ut och fira Erika och det vill jag verkligen inte missa så nu ska jag få tag på Madelen och se hur och vad vi ska styra i kväll! Ha en bra Fredagskväll!

Av Lisa Ullström - 13 juni 2008 12:05

Vaknade för kanske en timma sen och fram tills nu har jag legat i soffan och läst en riktigt bra bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Magdalena Graf som skrivit den! Den boken är verkligen djup och thung! I vilket fall så åkte Johan iväg och skulle käka med Johnny, lät som att det skulle bli Max. Nyttigt och bra, haha! Not! Men men, när han kommer tillbaka ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi ut till Marieberg och IKEA! Nu ska jag läsa lite till, den är så jävla spännande boken! :) Hey!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards