Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Lisa Ullström - 25 juni 2008 23:58

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna längre så det är väl dags att lägga sig i sängen och sova! I morgon är både Johan och jag lediga och det ska bli så jävla skönt! Känns som att det var jättelängesen faktiskt! I morgon ska jag försöka plocka rätt ytterligare lite till, städa och diska! Är inte så farligt mycket att städa så det borde gå utan problem! Nej, nu orkar jag inte vara vaken med! God natt!

Av Lisa Ullström - 25 juni 2008 23:28

Sitter här i min nya ghettotröja och jag vet inte vad jag tycker om den än. Tar väl ett tag att vänja sig vid den här färgen antar jag, haha! Tänker inte ens säga vad det är för färg! Iallafall så måste jag skicka in min lönerapport nu så jag får lön den här månaden sen känner jag att jag måste sova för jag är så jävla trött! För övrigt har jag precis sett en så jävla äcklig film! Äckligaste på länge faktiskt. Den hete typ The Entraceable eller något sånt där skit! Så jävla vidrig. Önskar att jag inte sett den nu för jag kommer typ drömma mardrömmar inatt men men nu måste lönerapporten skrivas och det kommer ta en stund! Måste ju ha koll på alla datum krogar och så! God natt och sov gott på er, Kram kram L!

Av Lisa Ullström - 25 juni 2008 21:32

Sjukaste jag gjort på länge faan! Haha! Gick upp rätt tidigt imorse, tog en dusch, fixade mig, käkade frukost och bara väntade på att klockan skulle bli elva så jag kunde ta bussen till Marieberg. Hur som helst så lallade jag runt på stan innan elva, chillade i Henry Allards park och sen tog jag bussen mot Marieberg där jag mötte upp Madelen för att shoppa! Vi gick runt från affär till affär hittade saker lite här och där. Blev bland annat två bodys, en bh, ett nagellack, ett halsband och sen en sak till men det tar jag senare i inlägget. Iallafall så köpte Madelen en massa underkläder och en body och sen minns jag faan inte mer vad det blev men vi hade trevligt iallafall och lite senare på dagen kom Madelens syster och systerdotter Emilia och kollade runt med oss! Ett tag efter två kom Caroline till Marieberg och hon var stressad skulle hinna shoppa lite innan jobbet så det blev lite kläder lite här och där. Hon hittade en skitsnygg tjocktröja som var både, som sagt lång, skön och snygg. Jag ville också ha den, haha så vi köpte varsin sån fast i olika färger så vi kan lånbytas och så där. Onödigt att köpa likadana färger liksom! Träffade även Madeleine Montan på Marieberg, så jävla kul att se henne! Ja, iallafall så nu kommer jag till det sjuka: Jag spenderade sju timmar på Marieberg! Jag är helt slut nu, stannade ju i Marieberg ett tag efter att Johan hämtat mig också för att handla på Willys! Vi hade inte ett skit hemma så det behövdes verkligen handlas lite. Väl hemma så kom Zana över med Dennis och vi satt och snackade lite om gammla minnen från Gran Canaria och framtiden för resan till Bosnien. Fick även mina biljetter till Bosnien så nu känns det som att det är jävligt snart vi åker! Vi tog även några fula bilder, som kommer upp nedan! Jag älskar dig, Zana! Hatar att vi ses så jävla sällan! Och tack alla ni andra för i dag, det var jobbigt men roligt och trevligt! I morgon by the way när jag ändå är på g och skriver så blir det kanske till att träffa Ellen och Ronja på kvällen en sväng! Men nu måste jag äta och kollade på film, sen ska jag decka och sova som faan! Shutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards