Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 22:46

Fick precis ett sms av Ronja. Det stod: Krya på dig gumman :) /Tack så mycket Ronja! Har hur som helst precis ätit mat med Johan, potatisgratäng och köttfärs blev det idag, gott gott! Johan var blöt när han kom hem, hade varit i hästhagen och spelat fotboll med sitt jobb!


Jag funderar på det jag shoppat idag. Har en vecka på mig att bestämma om jag ska behålla det eller inte men det är inte så lätt. Ibland känns det som att jag impulsköper men när jag tänker efter så vet jag ändå att jag kommer använda allt det jag köpte. Krångel, krångel! Ni får gärna kommentera om ni tycker jag ska behålla grejerna eller inte! Jag handlade lite mer än bara dom där två klännignarna idag. Jag kunde verkligen inte låta bli, har ju precis fått lönen och jag vill ju shoppa! Faan! Men men, kläderna blir bra i sommar i Bosnien och i Sverige också! Snart drar vi föresten! Cirka en månad kvar nu! Så jävla glad när jag träffade Zana igår, hon har sån jävla utstrålning den tjejen alltså! Så jävla glad att jag har henne. Blev ju inte så mycket prata med folk på studenten eftersom att man skulle hinna hänga med alla som var där!


Men men, jag är taggad på midsommar, bosnien, brölloppet, lediga helgkvällar, utekvällar med tjejerna,  sköna grillkvällar och underbara, härliga baddagar! Och sen självklart en massa annat oplanerat :)


Johan ligger utslagen i sängen. Trött som faan är han och det kan jag förstå men jag vill kolla på film så jag ska nog försöka dra upp han! Om jag får upp honom ska vi kolla på Fools gold! Verkar vara en skitbra film! Känner mig bättre i dag förresten så jag är nog snart helt frisk igen :) Ha en bra kväll, Turkiet vann väl matchen :) Shutt!

Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 18:39

Jag kände mig tvungen att springa upp på stan en sväng. Träffade först Madelen en sväng innan hon skulle med bussen och sen gick jag till Zara. Det blev en blommig festklänning och en chill strandklänning typ. Handlade lite grejer på en hobbyaffär också om det blir som jag tänkt mig med det jag ska göra så kan jag visa sen :) Träffade Adam på stan också, vilket var en chock, haha! Men nu ska jag sätta igång med mitt lilla projekt :) Shutt!

Duger klänningarna?
Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 14:08

Sitter och laddar ner lite sköna låtar som jag hittat! Några är riktigt, sjukt jävla sköna: Wiz Khalifa - SayYeah (Dirty)! Kanye West Ft Chris Martin - Homecoming! The count ft Sinden - Beeper!

Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 13:55

Ligger ensam hemma i lägenheten och lyssnar på regnet! Det får gärna regna så länge jag är sjuk men sen måste vädret bli bra igen. Pratade med Anna igår och på Söndag kanske hon, jag och Johan ska åka iväg och bada. Vore jävligt skönt, men först måste jag bli frisk. Sen på Söndag ska vi dessutom träffas, hela halmstadsgänget och planera resan, vad vi ska betala och så där. Stugan vi ska bo i kommer inte kosta något men bensinen, maten och så där. Jag ser fram emot det som faan! Min första midsommar på ett annat ställe en Gällersta tror jag faktiskt :) Ska bli roligt att fira det med tjejerna i klassen, för dom jävlarna kan verkligen festa! :)


Just ja, såg lite av matchen mellan Sverige och Grekland igår och vi vann ju! Klockrent! Kändes bra! Märktes ute att Sverige vann, alla hade blå-gula tröjor, mössor, halsdukar och sånt på sig, skrev sverigeee tja la la la la och så där! Det var rätt bra tryck på Satin, mycket folk men jag ville bara hem. Är ju sjuk, men jag fick mina bilder och var hemma vid 12-halv 1 igen :) Jonna mår nog inte så bra i dag haha, men i morgon är hon nog sig själv igen! Träffade min älskade Zana igår också! Så jävla underbar och positiv människa! Jag saknar dig, Zana! Om lite mer än en månad åker vi! Jag älskar dig min man! <3!

Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 12:07

Oj, nu dök Johan upp! Nu sitter han i soffan och käkar lite. Jag antar att det var äcklig mat på jobbet som vanligt när han äter hemma!
Men jag klagar inte, jag får ju lite sällskap i min trista vardag, haha! :)

Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 11:44

Precis pratat med mamma i telefon och pappa är nu på väg hit för jag ska fota en grej åt honom. I alla fall så hade mamma och pappa igår fått hem hundtidningen som jag fotade pappa och hundarna för och bilderna var tryckta i tidningen! Jag var lite osäker på om dem verkligen skulle använda bilderna, man vet ju aldrig liksom. Dem hade skrivit namn och allting så jag är skitglad. Det är ju ändå en liten merit den dagen man söker jobb. Ska försöka göra mer sådana saker i framtiden! Kommer vara skitbra en vacker dag! Nej, nu kommer pappa när som helst :) Hoppas att ni är friska och har en roligare dag än mig framför er! Hej hej :)

Av Lisa Ullström - 11 juni 2008 11:01

Ligger fortfarande hemma och är sjuk. Känns mest som en förkylning fast lite värre. Hoppas på att det inte är nån jävla influensa iallafall. Bilderna till detta inlägg är på jackan jag köpte i stockholm och ni får jättegärna säga om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den och den andra är på en massa nya böcker. Är man sjuk så har man ju inte mycket annat att göra än att läsa böcker eller kolla på en massa sketna serier på Tv! Nej, nu ska jag lägga mig i soffan! (Sen man kan ju svara när folk hör av sig!)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards