Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Lisa Ullström - 7 juni 2008 20:32

Imorse åkte jag och Johan till Fellingsbro. Det första som hände när vi kom fram till Lars (Makkes farfar i Fellingsbro) sprang Fanny (Makkes familjs hund, även kallad Lucifer vilket ni snart kommer förstå varför) in i Johans bil för hon blev så glad, hon kissade i hans knä och sen sprang hon ut. Hundjävel men ändå svårt att bli artg när hon är så liten, lurvig och söt. Vi käkade mat (pizza) och sen fixade grabbarna taket på ladan medans jag låg och stekte på en filt i solen. Fanny kissade ännu en gång på sig och den här gången på min filt. Tack för den liksom! Men men, vad ska man göra? Haha! När killarna var klara med taket så åkte jag, Johan och Per till Sånnaboda, solade och badade lite. Knäppte lite bilder på blommor och bara chillade. Efter en timma eller två så åkte vi hem till Johan och hämtade lite käk och cider och sen gled vi över till Makke. Johan, Per, Makke och jag grillade, drack lite och sen blev det basta och bada i lillpoolen. Mysig kväll och sedan rullade jag och Johan hem och sov! Hur fin dag som helst igår. Vet inte om jag lägger så mycket bilder på bilddagboken i dag men mer än här iallafall :) lisalinnea.bilddagboken.se!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards