Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Lisa Ullström - 8 juni 2008 23:58

Precis innan jag skulle till jobbet, hade gjort mig iordning och allt så gick jag ut på balkongen och kollade lite för jag tyckte att ljuset såg så konstigt ut. Det var inte konstigt men fint som fan! På väg till jobbet (Johan gave me a ride) så åkte vi mot svampen och där kan jag säga att det var riktigt fint. Riktigt jävla solnedgång så vi knäppte några bilder med självutlösare och nedan får ni se resultatet. Själv är jag nöjd och tycker att det blev riktigt bra. Väl framme på Björnis hjälpte tjejerna mig med att ta namn medans jag knäppte bilderna så det gick fort och nästan ingen sa nej så det kändes bra. Snart ska jag sova, är trött som faan och hunrig med! Bara ätit två rostade mackor och lite potatisgratäng idag så i morgon satsar jag på fet frukost och jävligt god indisk mat inne på Kungshallen i Stockholm. Jävligt stark kyckling curry blir det, haha! Ska få Jonna att käka det, haha hon kommer att dö. Jag är ganska säker på att jag också kommer göra det eftersom att jag har så jävla ont i halsen efter allt skrikande den senaste veckan men men vad gör man inte. Vi ska iallafall dra med oss en filt och våra bikinis till Stockholm för om det är fint väder ska vi passa på att sola. Måste ju få en jämn och fin bränna. Har lyckats bli rätt brun eftersom att jag har solat och badat tre dagar i streck nu! Fan, vad jag älskar vatten. Ska by the way på tal om vatten iväg och bada med tjejerna (Typ Ellen, Madelen, Jonna, Erika) på Tisdag, Onsdag eller Torsdag (om det är fint väder). En sista sak innan jag hoppar i säng: Jag ska åka med Ellen, Melinda, Madelen, Madeleine, Peter och några andra till Halmstad nästa Torsdaga och fira midsommar. Vi kommer hem igen på Söndagen och jag tror att det kommer bli riktigt jävla roligt. Vi bor gratis så det som kommer kosta är utgång, bensin och mat men det kan man ju överleva! God natt och sov gott, hoppas att ni har haft en underbar helg för de senaste dagarna har varit hela jävla sjukt bra! Natti! :)

Av Lisa Ullström - 8 juni 2008 21:00

I natt på väg hem från Makke mötte jag och Johan en fet äcklig padda (bild nedan)! Tänkte bara säga det. Iallafall så: Imorse vid tolvtiden käkade Johan och jag frulle hemma i hans föräldrars hus (hans föräldrar sov i husvagnen i Linde) och sen åkte vi mot Kvinnerstans kalkbrott med Makke, Per, Emma och Tobbe för att bada! Det blev stek i solen, massa skitsnack och bad! Sen dök Tomas och hans flickvän Jennifer upp också!


Vid femtiden åkte vi hemåt, iallafall jag. Johan släppte bara av mig hemma och så åkte han till mina föräldrar för att hämta lite grejer! När jag kom hem plockade jag rätt på lite grejer och sen kom Ellen och Madde. Vi kollade på en massa bilder och sen kom Johan hem och sist Erika! Vi snackade också en massa skit, glodde på tv och chillade! Dom gled hem till Ellen, jag och Johan käka mat. Jonna kom förbi och sa hej och nu sitter jag här. Fixar lite och snart ska jag in i duschen. Ska jobba på Björnis i kväll! Kommer nog bli kul! Jag är rätt taggad! I morgon blir det ju Stockholm med Jonna! :D Weey! Bye bye! Ha en strålande Söndagkväll! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards