Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Lisa Ullström - 27 juni 2008 19:13

Har Erika och Martina här nu och vi är fixade och redo för kvällen! Nu ska Johan köra oss till Ronja för att festa! Ha en bra kväll! Shutt!

Av Lisa Ullström - 27 juni 2008 16:38

Klassfest ikväll klockan 18:00 (Rms3a)

Av Lisa Ullström - 27 juni 2008 15:53

Jag har funderat ett tag på vad mina grannar tycker om mig! Jag ser dom ofta och dom hälsar alltid glatt men varje gång jag går ut på balkongen så stänger dom sin balkongdörr. Dom kanske tycker att jag är högljudd, eller så hatar dom mig? Eh, vad fan vet jag! Trevliga har dom iallafall varit hittills! :)

Av Lisa Ullström - 27 juni 2008 15:38

Kvällens "klassfest" är en blandning av alla möjliga slags fester men det spelar ingen roll vad faan det är! Huvudsaken är att vi ska ha kul! Jag väntar stressigt på att Johan ska komma hem så jag kan käka och sen göra mig iordning! I kväll är det snygg som gäller och bilder som faan ska vi ta! Nu ska jag städa det sista sen jävlar är det bara att tagga! Hoppas att vinet är gott bara annars kommer jag fucka ur :)

Av Lisa Ullström - 27 juni 2008 12:11

Äntligen Fredag! I dag är det klassfest och Erika ringde precis och vi försökte planera inför kvällen! Har en hel del att göra i dag! Håller ju nu på att lägga in bilderna på Expressen.se som jag är på tok för sen med, men det är sånt som händer! Ska iallafall inte få hända igen! Jag ska sen upp på stan och köpa strumpbyxor till ikväll, ska till fotografen Bengt Eklund och lämna lite bilder, sen hem fixa sig, sen till Ellen och förfesta, sen hämta Erika vid station och sen hem till Ronja. Plus att man ska hinna laga mat och allt också! Fyfan! Iallafall så ringde Zana mig i morse och idag åker hon till Bosnien :( Faan, kommer sakna henne fett men under tiden hon är borta ska jag terrorisera hennes "kompis" haha! Jag åker ner den 16:de och dagen efter är det möhippa som gäller! Två veckor i Bosnien snart alltså! Ska bli så jävla kul! Nej, nu är det brådis! Kommer upp massa bilder i morgon kan jag lova! Heeyy!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards