Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Lisa Ullström - 15 juni 2008 12:00

Ja, imorse åkte alltså jag, Johan och Tobbe mot Jonna. Plockade upp henne och åkte mot Eskilstuna på det där jävla Drag race skiten! Jag ska inte ljuga och säga att det var roligt för det var det ta mig faan inte! Sämst! Men hur som helst så var det trevligt att umgås och bara komma hemifrån en stund! Det är aldrig fel liksom. Jag och Jonna sov hela vägen dit, var sega hela tiden vi var där och sov hela vägen hem igen. Så är det när man sover för lite! När vi kom tillbaka till Örebro släppte vi av Jonna. Åkte hem och Tobbe hämtade sina grejer och åkte iväg! Jag och Johan vilade en liten stund och sen åkte vi till mamma och pappa. Behöver inte ens säga något om hur det gick där! Jobbade på Björnis i kväll, helt dött men jag fick mina tio bilder och det är huvudsaken. God natt!

Av Lisa Ullström - 15 juni 2008 09:06

Så nu har jag duschat och fixat mig, nu blir det frukost och plocka upp Jonna sen drar Tobbe, Johan, Jonna, kameran och jag iväg! Nu är det brottom! Ha en bra dag, finaste bädret. (Skulle vilja bada men nu ska vi ju åka iväg och dessutom så vill inte min hosta ge sig)!

Av Lisa Ullström - 15 juni 2008 01:46

Efter många om och men, åkte jag, Johan, Tobbe, Thomas och Jennifer till Gustavsviks äventyrs golfbana! Det var en rolig bana det faktiskt! Jag förlorade men jag var faktiskt inte bitter för det (den här gången, haha) Vi tog en del härliga och sommriga bilder och när vi var klara tog vi en fika. Johan vann föresten! Vid halv tio, tio fick jag skjuts till Jonna och hon och jag chillade med film och pratade en massa! Filmen var: Soul plane med Methodman och Snoop dogg bland andra! Så jävla skön film! Hann inte se hela filmen. Förresten så sms:ade Johan mig mitt i filmen att han skurit handen och var på väg mot akuten! Min mycket smidigare (not) men älskade pojkvän hade skurit sig i handen. Jag förstod inte hur han lyckades men han skulle skära glass! Haha, ingen fara iallafall men dem fick limma (?) ihop såret och han fick åka iväg. Dom sa typ att om dom skulle sy ihop det så skulle han få vänta i timmar och det ville han ju inte! Efter ett tag så hämtade Johan upp mig och Jonna hos Jonna och så åkte vi till mässan och träffade Tobbe och dem andra. Vi åkte runt lite, här och där. Skulle ju vara street race men det var bara 740 raggare och till och med en sketen duett som körde, haha! Vi drog och nu är vi hemma. Jag, Johan och Tobbe. Tobbe ska sova här inatt för i morgon drar vi till Eskilstuna eftersom att det inte blev något med det i dag. Jonna ska också med men henne plockar vi upp @ hennes place på vägen! Nu ska jag lägga in lite bilder sen blir det nattinatt! Så ta hand om er och sov gott :) Kram kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards