Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Lisa Ullström - 1 juni 2008 20:00

Ja, idag är det Söndag vilket för mig betyder att jag är trött! Men vad faan gör det, sova kan man göra när man dör! Men det är ju förståeligt ändå att man är trött. Har ju jobbat hela helgen och det blir rätt sena nätter/kvällar!


Jag har diskat nu iallafall och plockat undan lite. Det som är mest störande nu är all sand som ligger över hela golvet efter i dag! Men det är bara att dammsuga i morgon eller något. Måste ändå damma, dammsuga, torka golvet och hela skiten innan Torsdag när alla kommer hit!

Nu ska jag fixa lite med att lägga in bilder och lägga dom i rätt mappar så att det går fort att lägga in allt i kväll när jag kommer hem från jobbet! Ha en bra Söndag nu, snart sommarlov! :)

Av Lisa Ullström - 1 juni 2008 19:08

Imorse åkte jag och Johan till Säbylund! Är ju så jävla varmt ute så man pallar ju inte ligga någonstans där det inte finns bad så man kan svalka sig och dessutom så är vatten en av de bästa sakerna jag vet. Däremot så var Johan inte alls sugen på att bada så han var tråkig och låg bara och solade. Men men, jag hade tur för Tompa och Timmy i Rms2:an kom också dit så då badade jag och kastade lite boll i vattnet! Jävligt skönt att bada faktiskt! Det var en jävla massa folk där för övrigt och till slut fick jag Johan att bada en stund! När klockan var vi halv fyra åkte vi och käka varsin glass och sen åkte vi till mammosh och pappa! Jag sprang runt och tog massa kort tills det var käk! Det blev grillat, så jävla gott med pappas käk! Saknar det som faan! Nu är vi hemma igen. Jag ska nog lägga mig och vila en stund. Ska ju jobba i kväll. Faan, det blev fredag, lördag, söndag den här helgen också! Jag ser framemot sommarens alla lediga fredagar! Livets liv! Fyra dagar tills studenten nu! Pratade föresten med mina kusiner idag och min yngsta kusin Maria kan tyvärr inte komma! Känns skittråkigt men jag får träffa henne på cityfesten i sommar iallafall och säkert innan det också! Nej, nu ska det vilas, kanske diskas också! För det behövs! Hoppas eran helg har varit bra! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 1 juni 2008 18:31

Igår kväll lite efter tio gick jag mot Back stage! Skulle fotografera och alltså jobba för Expressen! Det var inge folk alls när jag kom dit så jag gick en sväng på stan och vid elva var jag tillbaka! Det började komma in mer och mer folk. Medina kom dit, jag satte mig vid dem eftersom att jag skulle ta kort vid scenen och dom hälsade, tog i hand och så. Riktigt trevliga! Dansade lite med Toy, Armela och tjejerna! Sen var det dags för Medina att köra live on stage! Personligen tyckte jag att dem var riktigt bra och låtarna var bra dem med! Det var en trevlig kväll men det var sjukt varmt där inne! Här kommer lite bilder!

Medina, live on stage @ Back stage!
Av Lisa Ullström - 1 juni 2008 11:48

Jag har haft många dåliga dagar den senaste tiden. Väntar bara på att allt ska gå uppåt nu! Jag tar studenten om fyra dagar och känner mig mer nere än på länge. Känns bara som att jag går runt och att allt är värdelöst! Det är bara mycket som är jobbigt nu liksom. Men men, det är väl bara att vänta tills det blir bra! Det hoppas jag att det blir iallafall!

Trösta mig när jag gråter, annars känns det som att du inte bryr dig! :"(

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards