Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Lisa Ullström - 3 juni 2008 16:10

Vi förlorade!

Av Lisa Ullström - 3 juni 2008 06:49

Tisdag, tidig morgon. Jag är trött som faan! Har nyss hängt upp det mesta av min tvätt! Evelina skrämde skiten ur mig igår alltså men jag tror inte det var något större fel på höften eller armen utan mer huvudet! När jag väl kommit hem igår så gick jag ut en sväng, orkade inte sitta inne yani! När jag sen väl gick inte så la jag mig i sängen och sov. Klockan var kanske tio, halv elva då och det var riktigt skönt för så tidigt lägger jag mig aldrig. Men skit samma, spelar roll!

Iallafall så lär ni inte missat att det idag är Krampen och vi kommer ju vinna, som vanligt ;) Fuck Karolinska som sagt! Det blir Krampen hela dagen, sen snabbt hem och fixa sig och sen ska man tillbaka till Rosta gärde igen vid fyra och då blir det grillning med våra brandmän :D Inte alla som får grilla med dom inte ;) Haha! Sen på kvällen ska några i klassen ut men jag ska jobba tänkte jag och sen dra hem!

I morgon ska det städas hårt som faan, för snart kommer det folk! :D Längtar! Suzana krya på dig, hoppas, hoppas och håller tummarna som faan för att du kommer bli frisk till i morgon!!!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards