Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Lisa Ullström - 2 juni 2008 19:39

Jag har precis kommit hem. Var på akuten! Evelina har blivit överkörd av en bil så hon fick åka in dit! Nu har hon fått åka hem eftersom att hon inte bröt något men hon har fett ont! Det går över snart hoppas jag för i morgon ska vi chilla på krampen och fota en jävla massa! Nu har jag precis ätit mat också, skitäckligt men men så kan det vara när man inte är kung i köket liksom! Jag ska försöka städa nu iallafall. Så jävla tråkigt, men det måste göras! Ser mörkt ut när det gäller min bror :/ Han kommer nog inte på studenten :'(

Av Lisa Ullström - 2 juni 2008 15:42

Alltså fuck, vilken jävla dag! Åkte till skolan imorse, chillade med Madelen och Jennie. Hade "lektion" en snabbis och sen var det lunch och krampenpepp! Det var tryck i aulan kan jag säga. Blir lycklig varje gång Risbergskas elever skriver FUCK KAROLINSKA! Haha, så klockrent! Ska slå dom i år igen! I morgon är det dags! Peppa nu Risbergska! Nu är jag iallafall hemma, var på stan med Madelen, Erika och Ellen en sväng! Köpte lösnaglar, foundation och skit till studenten! Fick även mina pengar av Erika för klänningen som hon köpte av mig :) Nej, nu ska jag och Johan antingen städa och tvätta kläder och om det inte finns tvättid så ska vi dra till Kvinnersta :) Hörs senare :)

Av Lisa Ullström - 2 juni 2008 02:07

Nu är alla bilder inlagda på expressen så nu kan jag sova! Pratat med mina kusiner i dag och det blir: Daniel, Micke, Jacke, Rickard och David som kommer! Maria kunde inte följa med :( Men, henne träffar jag i sommar! Kanske fler än en gång till och med! Pratat med Evelina idag också! Snart ska vi dra till sommarstugan! Så jäääävla skönt! Hade så gärna velat vara där i helgen! God natt och sov gott nu! Kramar, Lisa!

Av Lisa Ullström - 2 juni 2008 01:07

Precis kommit hem från jobbet nu! Gick segt i början (jag var där tidigt) men sen rullade det på. Kom mer och mer folk och många hade klätt ut sig, haha! Roliga bilder blev det! ;D Dom finns på expressen.se! Undrar vad som händer i morgon! Ska ju till skolan en sväng! Ingen aning om varför igentligen men det är ju krampenpepp så det måste man ju vara med på! Om det är fint väder vill jag bada men det är inte så lätt när man inte har körkort och jag tänker verkligen inte bada i svartån! Örebros äckligaste vatten! Och pölen/alnängsbadet vill jag inte heller sätta min fot på och vissa av er vet varför :'( Tragiskt men så är det! Får se, är det så varmt att jag blir desperat så drar jag med mig Jonna till bebispoolen i stadsparken haha! Men sen finns ju alltid Lilian (mammas och pappas granne) hon har en liten pool som man kan svalka sig i! Men men, vi får se vad som händer! Nu ska bilderna in! Ha det så bra :) Shutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards