Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Lisa Ullström - 6 juni 2008 20:37

Idag är det ett år sedan som jag och Johan blev tillsammans och det är dagen efter studenten med det gjorde ingenting för jag tog det relativt lugnt med alkoholen idag. Var rätt trött i och för sig men inte bakis som tur var. Vi åkte till Lungern som ligger bortanför Arboga för att bada. Vi solade och badade en jävla massa, kastade boll och mös, hihi :)


Efter ganska många timmar i Lungern åkte vi till Arboga för att kolla om Saarri (Johans syster) och hennes familj var hemma men det var dem icke. Vi ringde dem och dem skulle väl komma hem inom en timma så vi mys i solen och badade i deras pool (som för övrigt är en rätt stor pool)!


När dem kom hem badade vi med killarna, fikade lite, mös med Maja, hoppade studsmatta och bara hade det allmänt trevligt ute i solen. Pratade också om gårdagen och så där. Vi var ute hela dagen till det började bli kallt och då gick vi inåt och jag och Isak halvsov i soffan och det gjorde Felix också. Johan och Totte var iväg med lite grejer och dessutom för att köpa kinamat och Saari försökte natta lilla Maja! Det blev kinamat på kvällen där och det ar en riktigt mysig dag. Sen gled vi hemåt och sov jättegott!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards