Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Lisa Ullström - 4 juni 2008 20:52

Nu ska jag, Erika och Johan åka till Madelen och fixa vårat flak med resten av klassen och föräldrar som också är där! Okej, nu skrev jag fel. Vi har varit där och fixat det och det blev skitbra! Snyggt som faan, vi kommer nog ha det snyggaste! Lätt! Tjejen på bilderna är Madelens storasysters söta lilla unge :) Emilia!

Av Lisa Ullström - 4 juni 2008 20:26

Angående att vi förlorade krampen igår! Piltar skriver små söta kommentarer som att jag grät för att vi förlorade krampen haha! Så brydd är jag inte men roligt att ni orkar engagera er ;)


Är iallafall hemma nu igen och mycket snart är det dags att locka löshåret! Är så jävla stressad! Så jävla mycket att göra och planera och herregud! Ja, snart jävlar är det dags iallafall! Nej, jag måste locka löshåret nu så jag kan städa och sen gå och lägga mig! Om jag lägger mig klockan tio så får jag sova fem timmar (högst). Ska ju upp vid tre inatt! Fyfan, vad trött jag lär vara men men, det är det värt! Nu ska allt styras upp! Heeey!

Inte ens ett dygn kvar sen springer vi ut!
Av Lisa Ullström - 4 juni 2008 13:47

Nu ska jag och Johan åka till Marieberg en sväng, jag måste hitta ballerinaskor! Mycket viktigt och sen ska jag köpa stora loka päron på Willys! Johan ska köpa t-shirt och tofflor tror jag :) Om två timmar ska vi plocka upp Erika så nu måste vi dra! Shutt

Av Lisa Ullström - 4 juni 2008 10:23

Sjukt nervös och stressad. Ska hinna med så jävla mycket i dag: städa, damma, dammsuga, torka golv, lägga på mattor, dukar och vattna blommor. Åka till skolan, tömma skåpet och sen till Marieberg och köpa ballerinaskor om det finns! Sen måste jag väl kolla efter lite annat också tror jag. Är studenten i morgon! Det är sjukt nära. Klockan halv fyra ska vi vara ute hos mamma och pappa, hämta lite grejer, åka till Madelen i Vintrosa, fixa med flaket tills i morgon, jag måste fixa all musik till mp3 ikväll också och till sist måste jag locka håret (löshåret). I natt vid 2-3 kommer jag sitta och locka håret, skoj! Vad gör man inte för att se bra ut liksom :) Nej, all denna stress gör att jag måste sätta igång NU! Ha en bra dag så länge :)

Jag och Viktoria!
Av Lisa Ullström - 4 juni 2008 09:13

Okej, nu är jag så jäääävla irriterad! Jag skrev ett jättelångt inlägg och råkade ta bort det så nu skiter jag i det här! Jag hade skittrevligt men tjejerna igår! Jävla skit! Nej, men vi hade jättetrevligt orkar inte skriva om det för nu har jag redan gjort det en gång! Fuck!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards