Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Lisa Ullström - 26 juni 2008 21:58

Nu är jag och Johan hemma igen! Kollar på fotbollen mellan Ryssland och Spanien och dom senast nämda gjorde nyss mål! :D Jag vet inte vilka jag ska heja på idag faan, men men! Iallafall så sitter jag vid Johans data nu eftersom att han har snott mitt internet! Kan inte förklara men jag orkar inte fixa det nu så jag tar det i morgon istället. Iallafall så kan jag inte lägga in några bilder till detta inlägg men det kan jag fixa i morgon! Iallafall så har jag och Johan varit ute hos Mamma och pappa och käkat grillat och umgåtts. Jag hotade en fiskjuse lite, vilket är en skitstor fågel! Fin som faan var den och med mig hem fick jag ett par öl, en plattång, en vinare tills i morgon och lite smågrejer! Iallafall så börjar Scary movie nu och Johan ska spela på datan! Nu ska jag svulla, ha en trevlig kväll! :) Hej hej, L!

Av Lisa Ullström - 26 juni 2008 15:23

Precis varit uppe på stan och köpt presenter! Jättefina (tycker jag). Nu är jag ialla fall hemma igen men är för trött för att göra något så jag ska chilla framför Tvn :)


På tal om någonting annat så är jag jättenyfiken på vilka ni är som läser min blogg så ni får jättegärna skriva en kommentar till detta inlägg och skriva vilka ni är! :) Kram kram

Av Lisa Ullström - 26 juni 2008 12:13

Nyvaken. Jag vet inte vad det är med mig och Johan men nu har vi tjaffsat igen. Jag är trött. Orkar inte tjata, orkar inte prata. Vill bara sova och vara tyst men problemet är att jag inte kan somna om. Johan blev sur på mig. Jag blev sur tillbaka och nu sitter jag här medans han ligger i sängen och sover. Jag orkar inte tjaffsa. Det är ju våran lediga dag så det är klart att jag bara vill att allt ska vara bra men det gick tydligen inte! Blir ledsen bara jag tänker på det. Jag funderar på att springa upp på stan en sväng, har lite grejer att fixa inför i morgon! Men just nu är jag bara så jävla trött så att jag knappt orkar ställa mig upp! Dagens problem är tjaffs mellan mig och Johan och jag orkar bara inte. Jag mår faan dåligt över en hel del andra saker och behöver inte mer på den där jävla listan! Så: det vore jävligt skönt om någon liten jävel någonstans på den här jorden kunde förstå och respektera att jag är trött, helt jävla slut så håll inte på och trycka på en massa knappar för det blir bara värre! Hej då!

Av Lisa Ullström - 26 juni 2008 12:13

Nyvaken. Jag vet inte vad det är med mig och Johan men nu har vi tjaffsat igen. Jag är trött. Orkar inte tjata, orkar inte prata. Vill bara sova och vara tyst men problemet är att jag inte kan somna om. Johan blev sur på mig. Jag blev sur tillbaka och nu sitter jag här medans han ligger i sängen och sover. Jag orkar inte tjaffsa. Det är ju våran lediga dag så det är klart att jag bara vill att allt ska vara bra men det gick tydligen inte! Blir ledsen bara jag tänker på det. Jag funderar på att springa upp på stan en sväng, har lite grejer att fixa inför i morgon! Men just nu är jag bara så jävla trött så att jag knappt orkar ställa mig upp! Dagens problem är tjaffs mellan mig och Johan och jag orkar bara inte. Jag mår faan dåligt över en hel del andra saker och behöver inte mer på den där jävla listan! Så: det vore jävligt skönt om någon liten jävel någonstans på den här jorden kunde förstå och respektera att jag är trött, helt jävla slut så håll inte på och trycka på en massa knappar för det blir bara värre! Hej då!

Av Lisa Ullström - 26 juni 2008 12:13

Nyvaken. Jag vet inte vad det är med mig och Johan men nu har vi tjaffsat igen. Jag är trött. Orkar inte tjata, orkar inte prata. Vill bara sova och vara tyst men problemet är att jag inte kan somna om. Johan blev sur på mig. Jag blev sur tillbaka och nu sitter jag här medans han ligger i sängen och sover. Jag orkar inte tjaffsa. Det är ju våran lediga dag så det är klart att jag bara vill att allt ska vara bra men det gick tydligen inte! Blir ledsen bara jag tänker på det. Jag funderar på att springa upp på stan en sväng, har lite grejer att fixa inför i morgon! Men just nu är jag bara så jävla trött så att jag knappt orkar ställa mig upp! Dagens problem är tjaffs mellan mig och Johan och jag orkar bara inte. Jag mår faan dåligt över en hel del andra saker och behöver inte mer på den där jävla listan! Så: det vore jävligt skönt om någon liten jävel någonstans på den här jorden kunde förstå och respektera att jag är trött, helt jävla slut så håll inte på och trycka på en massa knappar för det blir bara värre! Hej då!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards