Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Lisa Ullström - 16 juni 2008 23:42

Nu är det dags att sova. Har sett Pledge this och den var som jag förfarade så jäääävla sämst haha! Men men, det var ju roligt att se Paris Hilton skämma ut sig. Ännu en gång! Kollade sen på filmen Hero någonting i några minuter för att se om den verkade bra och det kan jag säga att den rakt av gjorde. Jag är fett förbannad nu för min fitt cp mobil funkar inte! Men men, det blir till att fixa skiten i morgon för snart får jag damp! Kanske kan vakna upp i morgon och skiten som ett jävla mirakel fungerar i morgon! God natt :)

Av Lisa Ullström - 16 juni 2008 21:13

Ja, klockan tickar fort som fan så nu är det nog dags att börja laga mat. Klockan är 21.13 så det är liiite för sent igentligen. Men men, bara att tag i det. Ska kolla på film också! Vill inte säga vilken för det är nog en riktigt fjollig och blond jävla film men men får se om den duger! Shutt!

Av Lisa Ullström - 16 juni 2008 20:44

Precis kommit hem från Marieberg. Var där en snabbis med mamma och pappa. Fick en ny mobil eftersom att min mobil blivit helt förstör di stort sett. Jag ser inte texten när jag skriver sms, den byter ring, sms och alarmsignal samt teman själv så nu var det på tiden att få en ny. Det blev e Sony Ericsson W380 tror jag. Den var fin och verkar bra så vi får hoppas på det. Fick också en jättefin faktisk gul(?) klänning av pappa. Just nu gillar jag den men i morgon kanske jag tycker att den är skitful men men vi får se :) Träffade Caroline också, hon jobbade och i morgon ska vi till Lager 157 och försöka få tag på några thunga t-shirts. Resten av morgondagen blir handla inför Halmstad, bland annat matprylar och strumpbyxor och sen ska jag hem till Ellen och planera lite och försöka hinna ut till mamma och pappa en sväng. Sen på kvällen jobbar jag också! Satin! På Torsdag klockan fem åker vi till Halmstad! Läängtar! :D

Av Lisa Ullström - 16 juni 2008 16:17

Städat det mesta nu, ska diska sen. Men det gör jag efter maten annars får jag ta skiten två gånger och det pallar jag fan inte! Iallafall så har jag och Johan vart iväg och köpt present till Mats som fyller år i morgon och nu gör jag inte mycket. Tänkte scrappa lite typ. Mamma kanske plockar upp mig sen för vi skulle kanske köpa ny mobil, min är helt fucked up så jag måste verkligen ha en ny! Men men, annars är allt som vanligt när man sitter här hemma. Tråkigt, man blir rastlös och vill bara hitta på något! Skit samma, bye!

Av Lisa Ullström - 16 juni 2008 12:37

Det är månad. Det regnar. Jag är trött. Jag behöver städa. Johan tvättar. Jag måste diska. Jag vill bara lägga mig i soffan och läsa min bok, som för övrigt är så jävla bra! Lägenheten ser ut som ett bombnedslag men jag jobbar snabbt och jag vet att om jag tar tag i det så går det fort, men jag orkar inte riktigt än. Hungrig är jag också. Frukost vore riktigt gott. Ska väl slänga i mig en macka eller något! Kan det bara snälla börja åska och blixtra! Det vore hur mysigt som helst! På tal om något annat så åker jag till Zana i Bosnien om en månad exakt idag. Biljetten är betald, fickpengarna i stort sett fixade, skjuts till Arlanda och hem. Allt är klart liksom förutom att tvätta balklänningen som jag ska ha på mig p bröllopet. Men det ordnar sig, jag har ju en månad på mig. Jag är lite nervös inför Bosnien faktiskt. Jag ska flyga dit helt ensam! Jag fastnar alltid i tullen för att jag har något konstigt föremål i väskan. Jag tycker det är skumt hur man som tjej kan bli varnad om man har en ögonbrynsplockare med sig på planet (det kan ju ses som ett vapen) :S Men om man har en tändare med sig så gör dem ingenting, den jäveln kan man gott behålla (men bryr inte om att det går att tända eld på hela planet)! Nej, skit i det faan gör det! Knas, knas, knas! Nej, jag ska packa bra och inte har några konstiga saker i handbagaget! Nej, nu ska jag och sätta igång men städningen, tänkte försöka springa upp på stan en sväng sen och handla lite grejer till Halmstad och dessutom så kommer ju kanske Ellen hit sen när hon har slutat jobba! Vi ska fixa lite grejer och det kommer bli så jävla roligt! :) Hörs senare, hey!

Av Lisa Ullström - 16 juni 2008 12:16

Var ute hos mamma och pappa igår. Jag och mamma började bråka, pappa hade väl kanske inget annat val än att hålla med mamma och då blev jag sur på pappa. Världens snällaste pappa och jag fucka ur! Men när det är mellan mamma och mig så behöver inte någon lägga sig i för hon kommer inte ge sig och inte jag heller! Mamma mår dåligt varje gång jag kommer och hälsar på. Jag är ju en sådan elak dotter som bara tjatar och får allting här i världen! Jag ska satsa på this and that och vara lite jävla motiverad men det är väl faan mitt jävla problem?! Jag bestämmer väl själv vad som är bäst för mig. Jag är 19 år och bor inte hemma längre! Hon sa att när jag är 20 år så får jag stå på mina egna ben och att hon ta mig faan inte skulle ge mig ett enda öre! Men okey, men göööör inte det dåå! Du vill ju seriöst bli av med mig! Varsågod då! Inga problem, jag kan åka nu om din egen dotter får dig att må dåligt! Jag får väl klara mig själv, så jävla svårt kan det inte vara. Vill man något så går det ju! Jag får väl klara skolan och jobba sammtidigt med något mer än bara vimmelfotandet för att tjäna pengar. Jag vill inte flytta hem igen. Jag tänker inte flytta hem igen. Aldrig! Jag vill vara med Johan, jag älskar Johan och jag vill självklart bo med honom! Vi mår bra tillsammans. Sen kan vi ha våra feta, sjukt jävla stora bråk men vi reder ut det och jag har lärt mig att ordet förlåt är jävligt viktigt och det är ord som aldrig någonsin kommit ut ur vissa personers käfft! Att det ska vara så svårt. Att säga ett ord är väl faan så mycket lättare än att ge pengar eller slicka arsle eller något sånt. Nu är jag mer motiverad än någonsin! En person kastar skit hitåt, en person visar all kärlek i världen, en person totalignorerar, en person är för kaxig för sitt eget bästa, en person är ledsen, en person bryr sig, finns där och lyssnar! Sen finns det ett till gäng med personer: världens bästa tjejer som tar med mig till Halmstad! Jag längtar som fan! Madelen och Erika jag är ledsen att ni inte följer med men vi drar någonstans en annan gång! Ni är guld tjejer och tack för att ni alltid finns där! Nu ska jag vara positiv hela dagen! Hej!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards