Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Lisa Ullström - 29 juni 2008 16:27

Sitter med Vigdis laptop ute i Gällersta hos mamma och pappa. Får sitta under en filt för solen bara speglas hela tiden så man ser ju ingenting. det börjar bli lite varmt här under men men, vad gör man inte. Har iallafall precis kommit hem och vi väntar just nu på att maten ska bli klar. Grillat idag igen! Iallafall så plockade Madelen upp mig förut i dag och vi åkte till Ronja för att ta ett last good bye! Kändes inge bra alls. Känner mig så jävla nere, vill inte att hon ska åka! Hon är så jävla guld! Men jag vet att hon kommer ha det bäst och att vi kommer höras så ofta vi kan! Iallafall så hämtade Johan mig där och vi sa hej då till varandra med en massa pussar och kramar och så åkte jag och Johan iväg. Det blev Marieberg, jag lämnade som sagt tillbaka ett par skitfula skor som jag fått av mamma och sedan gick vi in på gina och jag hittade ett par så jääva feta örhängen, kanske slänger upp en bild på dom senare! Johan köpte ett par skor och sen gick vi förbi Carro. Ikväll ska (som det verkar nu iallafall) jag, Carro och Johan kollade på fotbollen. Det blir nog öl, vin, chips och massa gött! Ikväll hejar jag fett på Spanien kan jag lova! Nej, nu är det för varmt hr under filten och dessutom börjar jag få ont i nacken eftersom att jag sitter helt böjt! Njut ikväll och gå ut och festa för jag ska jobba! Kram L

Av Lisa Ullström - 29 juni 2008 11:33

Okey, okey! Precis gått upp ur sängen, börjat plocka undan lite i lägenheten och nu blir det snabbt som faan duschen, göra mig iodning och sen ska jag åka till Ronja! När jag har varit där ett tag ska Johan plocka upp mig och vi ska åka till Marieberg, jag måste lämna tillbaka ett par skitfula skor som jag fick av mamma och så ska jag plocka upp ett par örhängen och dessutom ska vi träffa Johans systers familj där, ÄNTLIGEN! :D Efter det ska vi hem till mamma och pappa. Vi ska vara där klockan halv fem för att äta mat! Stress, stress, stress! Hoppas att jag tar lite bilder idag iallafall! Hej så länge!

Av Lisa Ullström - 29 juni 2008 02:36

Nu har jag lagt in alla bilder så nu är jag redo att hoppa i säng och somna. Djupt hoppas jag för inatt vill jag ha en sån där riktigt fet, jävla skönhetssömn ni vet! Nej, nu är det faan dags. Om Johan kan dra sig från sin jävla data vill säga! Natti natt :)

Av Lisa Ullström - 29 juni 2008 01:35

Märks att det är lönehelg nu! Världens jävla tryck var det! Jobbade för Orebroguiden.se idag och jag började fixa mig vid nio efter att Johan och jag kollar på The super hero movie. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den men iallafall när jag i stort sett var klar så kom Ronja förbi mig och vi stog och pratade en stund och sådär. Jag fick mina grejer och ska förbi henne i morgon på förmiddagen och ta the last good bye. Känns så sämst precis när man fått den här riktigt fina kontakten. Ronja är, alltså vad ska man säga om henne. Det är så svårt att beskriva henne med ord för hon är så jävla speciell. Så genomgo och ödjuk! Har nog aldrig träffat en människa som är så snäll som hon är. En riktig vän är vad hon är! Nej, eftersom att hon antagligen kommer läsa min blogg så vill jag inte bli för blödig! Iallafall så åkte hon vidare till Ellen och jag fick upp och bytte om från min nya klänning till ett par sneakers, en svart lång baggy klänning och en svart jacka/tröja över! Skönt var det faktiskt! Iallafall så svängde jag förbi MM för Lill-Karro/Jasmine hade en present till mig. Hon skämmer verkligen bort mig alldelles för mycket med fina grejer! Iallafall så fick jag ett jättefint silverhalsband med bokstaven L som hände på en kedja. Hur fint som helst! TACK KARRO SOM FAN! Stod iallafall och pratade lite med henne och hennes pappa innan jag åkte till Satin och väl framme var kön redan rätt lång och inne var det massa folk! Tog mina bilder rätt fort och sen tog jag cykeln till Björnstugan där kön var ännu längre och där inne alltså, fyfan vilket tryck! Den vanliga delen av Björnis som alltid är öppen var öppen, uteserveringen, lilla baren och dessutom var baren på uteplatsen öppen och det var fullt med folk. Gick rätt fort att ta bilderna där också! När jag var klar satte jag mig återigen på min sporty bike hemåt och mötte upp Johan utanför porten. Han hade varit och kollat på Street race! Nu sitter vi iallafall hemma och jag ska ladda upp bilderna så jag kan sova sen! Ska upp relativt tidigt i morgon för jag måste fixa med min externa hårddisk så att Ronja kan få alla bilder hon vill ha innan hon åker! God natt och sov gott och hoppas att ni har haft en jävligt trevlig Lördagkväll! Kram kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards