Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

Planer ändras och fort går det!

Av Lisa Ullström - 14 juni 2008 02:24

Klockan åtta ikväll på ett ungefär så sms:ade Ellen mig och sa att det skulle bli utgång ändå! Jag blev splittrad visste inte om jag skulle satsa på en mysig hemmakväll hemma hos Madelen eller en utekväll för att fira Erikas födelsedag (som är på Måndag). Madelen kommer hem till mig efter att hon jobbat och sa typ att jag såklart skulle gå ut eftersom att jag i stort sett aldrig är ute. Så det blev dusch och sminkning medans Madde fönade mitt hår och valde kläderna som jag skulle ha på mig. Hon stylade mig från topp till tå och jag blev jättenöjd, haha! Så fort jag var klart så proppade jag i mina cider i en påse och så åkte vi förbi mamma som satt och minglade med sina vänner på ett hotel. Jag fick en liten present av henne och sen gled jag och Madelen till Ellen. Hos Ellen var även, Erika och Ronja. Vi fixade oss, drack och snackade och planerade lite grejer! När vi var klara, så var klockan mellan 11 och halv 12. Vi drog oss till Frimis och det blev shaka ass och en riktigt trevlig kväll faktiskt! Inga problem där inte! Nu sitter jag hemma igen, lite sliten i fötterna men men, det är smällar man får ta. I morgon blir det troligen stan med Ellen :) God natt, Kram kram! (By the way så var det jävligt skönt att komma ut med dessa härliga brudar! Har knappt festat med dom sen jag gick i ettan, tvåan :)!

Spriten jag har i handen är INTE barnvänlig, haha!  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards