Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Hoes before broes!

Av Lisa Ullström - 28 juni 2008 00:29

Precis kommit hem! Iallafall så startade hela den här kvällen med att Johan vid femtiden kom hem med mat, Kebab! Vi käkade och jag hoppade snabbt in i duschen och han drog iväg för att greja lite. Martina kom över precis när jag börjat sminka mig och vi pratade, jag fixade mig och så lyssnade vi på musik. Johan plockade upp Erika på resecetrum och så kom dom hem, då blev det kramar och mys och så fixade vi oss, klädde på oss, platta håret och grejade! När vi var klara packade vi ihop våra grejer och så skjutsade Johan oss till Ronja. Det var lite folk där när vi kom och rullade in mer och mer. Vi körde "Jag har aldrig", minglade, drack och umgicks. Det var några där som inte gick i våran klss: Evelina (Ronjas kusin) och sen Jocke och Viktor som är kompisar med killarna i klassen! Jag och Madeleine tog en jävla massa bilder med självutlösare och även med dom andra tjejerna i klassen men mest fulade vi oss själva haha! Tog kort på varandra, bilder som jag inte kommer att visa men roligt att ha. Någon kommer upp av dom iallafall kan jag säga! Vid tiotiden gled några på cykel, några med bil och några av oss tog bussen. Jag, Erika, Madeleine och Madelen tog bussen till Järntorget och sen blev det Satin. Jag tycker väldigt bra om Satin i vanliga fall men idag var det endast trance musik och massa småungar. Jag har många yngre vänner, som jag tycker mycket om men när man är på krogen så är det inte så kul när alla är yngre än en själv så jag mötte upp Jonna och vi gick och käkade och sen gled vi hemåt. Vi har precis kollat lite på Scream och nu chillar vi bara. Jag lägger in och grejar lite med bilder. För övrigt så är Madelen och Erika på väg hit nu. Erikas mormor ska hämta henne här hos mig vid OP-kyrkan och Madelen ska sova över här inatt och i morgon vid elva ska hon jobba! Fyfan, jobbigt värre! Jonna ska väl snart glida hem och Johan är väl tillbaka snart också. Han har varit med släkt och vänner i Arboga! Saknar hans systers familj som faan så jag hoppas att vi åker dit snart! Jag har haft en rolig kväll trots att Satin inte riktigt var en grej för mig på en Fredag men vad faan klart man ska testa! Jag fick ju vara med folk som jag tycker om som fan så det var huvudsaken!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards