Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 16:07

Ja, alltså Johan kan vara världens snällaste pojkvän! Han ställer upp på att köra mig till "uppfinnarn" och han bor mot Karlskoga håller så det är riktigt schyst av honom, han skulle troligtvis springa upp i lägenheten och hämta mitt stativ också innan han hämtar mig här i Brickebacken! Den här dagen är faan guld! Och imorse var Johan hur go som helst. Låg och kramade och höll om mig och inte faan är det fel att vakna så. Jag älskar dig, hjärtat.

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 15:49

Efter skolan (Matematiken) åkte jag upp på stan med sextonbussen bytte buss till tolvan vid Krämaren och åkte hem till Evelina i Brickebacken. Chillade lite medans hon letade efter sin bikini och så gick vi över till badet. Peter jobbade och det var riktigt kul att se honom. Han var min simlärare när jag var liten och jobbar kvar där än så det var kul. Det blev ca 70 längder och sen var vi tvungna att hoppa in i duschen för Evelinas mormor ska snart komma hem med Nisse och då måste Evelina vara barnvakt! Hur som helst så verkar det som att kvällen ser ut så här: Johan kommer hit och plocka upp mig kanske också Evelina om hennes mamma hinner komma hem. Vi ska iallafall då hem till mina föräldrar och äta, kanske hämta lite vin också! Och om Johan ställer upp på att skjutsa så ska vi åka ut till en kille som kallas "uppfinnaren" för att hämta en kameragrej. Han tyckte att det vore roligt för mig att ha den i helgen då jag ska fotografera människor så jag hoppas verkligen att Johan har lust med det, annars tänker jag tjata på pappa eller Vigdis för jag vill verkligen ha den där saken i helgen. Kan säga så här iallafall: det är en sak som man sätter på kameran (om jag har föstått saken rätt) och den ger en speciell effekt. Vill inte säga ordet men det är ett ord och en slags bilder som jag tycker väldigt, väldigt mycket om! Nu är det bara att ringa Johan och smöra lite. Ikväll blir det jobba på Harrys också och jag har en känsla av att jag kommer sova riktigt gott i natt eftersom att vi har simmat idag. Ska troligtvis hit och simma i morgon också i annat fall blir det väl en promenad. Faan, jag börjar ju ta tag i mitt liv nu! :D Skönt är det! Nu får ni ha det så bra och bilder kommer senare för vi fulade oss lite på badet. Frågan är bara om jag vågar lägga ut någon av dom? Haha, man får väl bjuda på sig själv!

Ego
Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 12:34

Ett namn: Jonna

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 12:15

Idag fyller David år också kom jag på, har precis skickat ett grattissms! Jonna, min extrema kompis och jag har precis ätit lunch. Det var fisk och potatis sen nåt annat skit men det åt inte jag kan jag säga! Om en kvart kommer mamma förbi skolan och ska lämna usb-minnet till mig så jag kan framkalla alla bilder som dom ska sätta upp på sitt jobb. Kvar i ett har jag Matematik och sen när jag slutar blir det raka vägen till Brickebacken för att simma med Evelina! Ska simma som fan om min handled nu pallar det! När vi är klara ska nog Johan plocka upp oss och så ska vi nog ut till mamma och pappa för att käka. Skönt! Då slipper vi ju laga mat själva ikväll och kan ägna tiden åt lite annat typ städning och tvättning! Nu ska jag kolla lite! Hej då!

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 10:50

Klockan går så jävla fort på morgonen så nu måste jag skynda mig igen så jag slipper missa bussen! Hur som helst så hörs vi senare! :) /Kram

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 10:26

Nej, nu fastnade jag framför datan och glömde tiden igen. Klockan är halv elva och bussen går om ungefär en timme så jag ska ta och äta frukost, klä på mig och sen plocka ihop badgrejer, pengar, böcker o.s.v

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 10:21

Stort Grattis till Caroline som fyller 19 år idag! Hoppas du får en guld dag! /L!

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 09:59

Inatt har jag sovit riktigt, riktigt gott måste jag säga! Sov ju i hur många timmar som helst så idag känner jag mig faktiskt piggare och det känns som att detta kommer bli en bra dag! Jag ska till skolan klockan tolv iallafall, äta lunch med Jonna och sen blir det Brickebacken för att simma lite (så mycket handleden pallar)! Efter det blir det raka vägen hem, städa, diska och allt tråkiga och ikväll ska jag ju jobba igen så jag kan vara ledig på Söndag!

Något måste dessutom göras, jag kan inte gå runt och ha så här ont i min handled resten av mitt liv. Det måste vara något fel, ibland kan jag inte ens stödja på den liksom. Kanske borde ta en tripp förbi vårdcentralen sen när jag ändå befinner mig i Brickebacken. Yeah, yeah vi får se nu ska jag greja lite här hemma och kanske sätta mig och läsa lite till frukosten :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards