Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

För skönt!

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 15:49

Efter skolan (Matematiken) åkte jag upp på stan med sextonbussen bytte buss till tolvan vid Krämaren och åkte hem till Evelina i Brickebacken. Chillade lite medans hon letade efter sin bikini och så gick vi över till badet. Peter jobbade och det var riktigt kul att se honom. Han var min simlärare när jag var liten och jobbar kvar där än så det var kul. Det blev ca 70 längder och sen var vi tvungna att hoppa in i duschen för Evelinas mormor ska snart komma hem med Nisse och då måste Evelina vara barnvakt! Hur som helst så verkar det som att kvällen ser ut så här: Johan kommer hit och plocka upp mig kanske också Evelina om hennes mamma hinner komma hem. Vi ska iallafall då hem till mina föräldrar och äta, kanske hämta lite vin också! Och om Johan ställer upp på att skjutsa så ska vi åka ut till en kille som kallas "uppfinnaren" för att hämta en kameragrej. Han tyckte att det vore roligt för mig att ha den i helgen då jag ska fotografera människor så jag hoppas verkligen att Johan har lust med det, annars tänker jag tjata på pappa eller Vigdis för jag vill verkligen ha den där saken i helgen. Kan säga så här iallafall: det är en sak som man sätter på kameran (om jag har föstått saken rätt) och den ger en speciell effekt. Vill inte säga ordet men det är ett ord och en slags bilder som jag tycker väldigt, väldigt mycket om! Nu är det bara att ringa Johan och smöra lite. Ikväll blir det jobba på Harrys också och jag har en känsla av att jag kommer sova riktigt gott i natt eftersom att vi har simmat idag. Ska troligtvis hit och simma i morgon också i annat fall blir det väl en promenad. Faan, jag börjar ju ta tag i mitt liv nu! :D Skönt är det! Nu får ni ha det så bra och bilder kommer senare för vi fulade oss lite på badet. Frågan är bara om jag vågar lägga ut någon av dom? Haha, man får väl bjuda på sig själv!

Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards