Alla inlägg under mars 2008

Av Lisa Ullström - 20 mars 2008 23:45

Japp, klockan är 23:45 och dom tre lökarna på bilden gick precis ner till garaget för att byta däckJohans bil! Makke och Per kom hit strax innan dem gick ner till garaget och dem hade med sig en massa chips, öl och frukostgrejer haha! Som att vi inte hade ett skit i kylen men jag tyckte att det var lite gulligt!

Makkes mamma hade skickat med en påse med påskgodis, så söt hon är! Måste komma ihåg att tacka för det sen!


Jag funderar starkt på att hit the bed eftersom att vi ska upp så tidigt i morgon och resan är rätt lång! Men men jag väntar nog lite, måste ju hinna spela det nya tv-spelet som Johan köpte idag! Något crosspel till playstation tre, haha! Så jävla roligt :D

Ringde Evelina förut och she has arrived to Göteborg! Att säga att hon var nervös för idag är bara förnamnet! Jag tror att hon höll på att svimma, haha! Men när jag ringde henne tidigare i dag så verkade det rätt lugnt ändå! Jag hoppas det går bra för dig där nere din jävel ;)


I morgon blir det Elmia med killarna, wey :)

Makke, Johan & Per
Av Lisa Ullström - 20 mars 2008 19:03

Johan gick upp 07:30 i morse och började tvätta! Han är så duktig min älskling! Han la i den i torktumlaren senare också! Hela dagen har jag städat och plockat med allt jag handlade igår och snart ska jag ta en dusch och sen börja med maten för Johan kommer snart hem! Senare i kväll kommer Makke och Per! Dom ska sova här i natt :)

Bild 1; Damma, diska, dammsuga, duscha, laga mat! Bild 2: Älsklingens & mitt fina sovrum!
Av Lisa Ullström - 19 mars 2008 18:53

I morse klockan halv sju åkte Jag, Jonna, Mamma och Pappa mot Ullared! På vägen stannade vi till på ett ställe där vi skulle släppa ugglan som pappa tagit hand om de senaste fem veckorna. Han hade fått en hjärnskakning stackarn! Släppningen gick bra och jag fick ett par riktigt snygga bilder! Det tog sina fem och en halv timma att komma till Ullared! Lång resa men vi hade trevligt ändå! Läste lite böcker, fikade lite och snackade skit! Klockan tolv var det framme och vi shoppade sönder! Handlade en massa snygga kläder, underkläder, sängkläder, prydnadsgrejer, en skjorta och massa kallsonger till Johan, lite ljus o.s.v Vi fick mycket bra för pengarna kan jag lova! Klockan fem ungefär var vi klara och pappa plockade upp oss så vi kunde åka! Jag fick övningsköra ett tag från Ullared och sen tog pappa över! På vägen hem till Örebro stannade vi i Jönköping och åt mat och sen svängde vi förbi Gunnar och Sinnicca och umgicks lite! Jag och Jonna kollade på Top model och dirre när det var slut så åkte vi hem! Var hemma vid halv två och sen var det bara till att plocka upp allt, städa lite och sen sova!

Bild 1: Släppning av ugglan! Bild 2: Mina & Jonnas fina klubbor haha! Bild 3: Våra shoppingpåsar! Bild 4: Ugglan!
Av Lisa Ullström - 19 mars 2008 05:31

Haha, nu drar Jag och Jonna till Ullared med Mammosh!

Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 20:00

Nej, jag skulle inte vilja vara någon annan än den jag är. Jag är nöjd med vem jag är, en helt vanlig jävla tjej från en liten stan som har ett av de vanligaste jävla namnen. Jag heter Lisa! Men jag är nöjd, javisst! Jag skulle inte vilja bo i typ Miami eller Florida, nej nej! Jag är helt nöjd med att bo i lilla, söta, lugna Örebro! Det är allt en lögn! Jag vill inte bo i Örebro och jag vill verkligen inte heta Lisa! Jag vill vara ett barn igen som bor i någon annan stad. Fatta vad lycklig jag skulle vara! Om vi säger Göteborg, finns inget snack om saken att jag skulle trivas mycket bättre. Jag frågade mina föräldrar en gång: Varför just Örebro? Deras svar var: Det ligger ju liksom i mitten, nära till Sthlm, nära till Göteborg! Men hallå! Kunde ni inte bara bestämt er för någon av städerna? Skit samma, jag är ju nöjd med mitt liv! Det märks väl? Alltså jag är nöjd med mitt liv, det kanske inte låter så men jag vill inte bo i Örebro! Jag vill flytta! Lite hjälp tack?

Jag vill vara så där liten igen!
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 19:17

Det är en fin kväll i dag! Tråkigt med snö bara men men det är fint ljus ute. Lite gult och orange! Dagarna bara springer i väg när man är sjuk! Bara varit hemma hela dagen och och hostat :( ! Älsklingen kom hem vid kvar över sex och då hade jag iallfall hunnit sova en halvtimma! Skönt var det! Nej, nu måste vi verkligen laga mat så jag kommer i väg till jobbet nån gång! Ha så roligt på påsklovet nu! :)

Utsikt från våran söta lilla balkong
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 18:51

Sjuk, eller ja mer förkyld än sjuk men ändå! Jobbade på Satin ikväll vilket gick bra och fort men jag kände mig yr och lite frånvarande men men jag fick mina bilder iallfall och they turned out to be pretty nice! Jonna mötte upp mig när jag var klar och så åkte vi hem och la oss för att sova :)

Bild 1: Anna & Veronica! Bild 2: Esa & Dino med vänner!
Av Lisa Ullström - 18 mars 2008 16:30

Johan, du är mitt allt och Jag tycker om dig av hela mitt hjärta!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards