Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Lisa Ullström - 27 mars 2008 15:23

Dagens första lektion var natur och frluftsliv och vi diskuterade vad vi skulle göra och vad vi skulle äta på våran vildmarkstur som vi ska ha den 14-16 maj! Det kom upp lite frågor om vad vi skulle äta, vem som skulle ta med vad, vart vi skulle sova. Självklart så fick vi ju ett nej när vi sa att vi ville ha med oss alkohol och helt plötsligt pratar Erika (mycket inte ogenomtänkt) haha! - Vi är väl där för att ha kul och det kan man ju inte ha utan alkohol!


- Tycker jag iallfall!


(Hon kollar på sin mycket inte medlidande klass och alla börjar skratta åt henne! /Det är så bra att hon säger det framför läraren också haha och jag blir mobbad för att vara en anonym alkoholist, haha! Jävla AA!



Just nu sitter jag som vanligt på min mycket ointressanta kurs i multimedia, enligt mig själv kan jag redan det jag behöver kunna, iallfall i photoshop och film intresserar mig inte, men men! Nu är det en timme kvar tills vi slutar iallfall och jag längtar verkligen! Den här skiten är så jävla tråkig och lärarens röst får mig snart att somna! Fan! När Johan kommer hem ikväll så ska vi ut till mamma och pappa! Hoppas vi får med oss lite mat, haha! Vore fint med pappas mat! Saknar den som sate! Nej, bäst jag slutar skriva innan Mr. boring teacher kommer hit och köttar mig!

Av Lisa Ullström - 27 mars 2008 13:32

Sitter i skolan nu! Helt värdelöst! Slutar om tre timmar! Ska hem till mamma och pappa idag! Ska hämta min resväska och lite post! En sak jag glömt skriva är att jag gjorde ett riktigt kap här om dagen! Eller det kanske jag skrivit men måste skriva det igen iallfall. Var ju på H&M med Annelie, tror det var i Måndags! Köpte en skitsnygg klänning och den kostade bara 149 spänn! Blir grymt bra i sommar i Bosna! Zana ringde precis by the way och vi kanske ska ses en sväng i kväll! Nu blir det snart lektion sen hem på en gång! Hatar dom här jävla skittorsdagarna! Fuck!

Av Lisa Ullström - 27 mars 2008 10:38

Så jävla värdelöst! Jag är trött och i morgon kväll ska jag jobba! Direkt efter jobbet måste jag hem och lägga in bilderna eftersom att jag ska till Gävle tidigt på Lördag! I dag går jag i skolan tills klockan halv fem och hinner alltså inte vila något i dag! Värdelöst! Plus att jag ska jobba på Söndag också! Jag är trött! /Lisa

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards