Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 22:58

Film hela dagen nästan! Först var det ju.. eh.. vad hette den nu då? Ja, just gone, baby gone! Riktigt jävla bra! Och nu såg vi tooth and nail! Äcklig och inte speciellt bra men men den funkade! Nu ska vi kolla ett avsnitt av i en annan del av köping och sen blir det flood! Sen sova faan för jag är så jävla trött! Johan är mysig som faan i dag och det är Anniepluttan också! Ha en bra kväll allihoppa :)

Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 17:59

Tvätten är klar och i hopvikt! Städat och plockat klart också! Behöver bara dammsugas och sånt men det tar jag i morgon i stället orkar inte mer nu fan! Annelie kommer iallfall hit om en halvtimma ungedär och då blir det väl film antar jag! Ska bli skönt att bara ta det lugnt eftersom att vi ska plugga med projektet i morgon! Nej, nu ska jag ta min hostmedicin sen ska vi väl börja laga mat I guess! I dag blir det nog potatisgratäng, lövbiff och bearnaisesos!

Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 15:40

Det är slutet på Mars och när jag kollar ut genom fönstret så faller snön mot marken. Vad ska man göra? Ingen ide att gå ut och ta en promenad när man är förkyld för då blir man bara ännu sjukare! Förstår inte hur vädret kan slå om så snabbt! Ena dagen vårväder och sol, andra dagen snö och minusgrader! Gräsmattan utanför vår lägenhet som alltid annars är blöt och kladdig är nu stenhård. Ge mig vår snälla, och gör det snabbt!

Snö, frost, is, i mars?
Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 15:27

I sommar blir det som ni kanske vet Bosnien med min älskade bosna Zana! Igår pratade vi i tele och vi ska ses härt vilken dag som helst för att bestämma datum och så för när jag ska åka ner! Jag ska få lära känna Danas kompis eftersom att vi ska åka med samma plan ner så vi båda slipper flyga helt själva! Jag längtar som faan och har alla klänningar redo för partey :D Vi kommer ha så jävla roligt! Just nu är Zana borta hela tiden, Göteborg och snart Barcelona :( Jävla skitlinje hon går faan! Men hon har det jävligt bra haha! :D Saknar dig Zana men snart ses vi! Kärlek till dig!

Min man Zana & Jag!
Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 14:54

Precis kollat film med Johan, gone baby gone och nu äter jag en kaka och vi ska ner till tvättstugan igen! Snart är tvätten klar! Skönt! Ikväll kanske Annipluttan kommer hit! Wey! :D

Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 01:59

De senaste dagarna har bara rullat iväg, tråkigt snabbt! Har mest degat i sängen eller i soffan hela helgen förutom när jag har jobbat! Jobbet sliter på mig, det måste jag erkänna men jag tycker ändå att det är roligt och dessutom får jag ju göra något som jag älskar, fota! Idag har det varit lite snack om bosnien, för vi måste verkligen boka biljetten så jag får någon plats på planet och sen har det varit snack om Göteborg som jag och Caroline ska dra till helgen den 5:e April! Ska bli så jävla roligt! Äntligen får jag festa, weyyi! Nästa helg blir det iallfall Gävle och jävlar vad jag längtar och har längtat tillbaka! Nu är det rätt längesen jag var där och det ska bli så skönt att träffa stora, tjocka släkten igen! Min bror kanske ska dit till och med och honom har jag inte träffat på fyra-fem månader eftersom att han har varit till Thailand med ungarna! Hoppas att han kommer iallfall! En annan sak är att Evelina har kommit hem helskinnad från Göteborg och det är en lättnad att min lilla spillevink överlevde i storstaden, haha! Hoppas vi ses snart sexi mamma! God natt!

Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 01:31

Man kan ljuga för sig själv, intala sig själv så jävla mycket saker. Till exempel när någon säger att din bästa vän snackar skit om dig! Självklart vet du på något sätt att det inte är sant, eller hur? Fast saken är att du har faktiskt fel och det skulle du ju aldrig tro om din bästa vän för vad vore du för vän då? Men öppna ögonen och se dig omkring! Vi alla omges av folk som vi inte litar på varje dag! Folk som vill förstöra på grund av att det är avundsjuka på det du har eller att deras liv suger så jävla mycket pung att det gör ditt liv till skit också! Men ta inte åt er och bry er inte! Alltså lär er av era misstag! En gång är ingen gång men två gånger är en gång för mycket! Så enkelt är det! Om du lurar sig själv hela tiden får du skylla dig själv!

Av Lisa Ullström - 24 mars 2008 01:15

Relativt givande kväll! Fick snabbt ihop mina tio bilder och det var chok mycket folk ute i kväll! Det var fullt på Björnis så folk kom inte ens in och kändes bättre i dag än igår eftersom att folk var trevliga och visade mer respekt! Träffade massa glada människor som ville roa sig och ha roligt! Dansgolvet var proppat och det var fullt på hela stället! Nu är bilderna på väg in och sen ska jag spela tv-spel med Johan och sen sova! Är så trött! God natt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards