Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Lisa Ullström - 16 mars 2008 21:00

Började dagen med att försöka sova ut och Johan åkte till Fellingsbro rätt tidigt. Han skulle fixa med lite grejer och efter det hämta Isak och Felix i Arboga. Killarna kom hem vid ett och då åkte vi mot lek och buslandet! Alltså där inne blev man som ett barn igen haha! Klätterställningen alltså, riktigt rolig men jag hade gärna varit några decimeter kortare! Efter ett par timmar satte vi och och drack varsin dricka och sen satte vi igång att leka igen, det var klätterställning, fotboll, studsmattor, en vulkan man skulle upp på och åka ner på nån rutschkana, pingis, innebandy och en hoppborg. Till och med lazer game och det spelade självklart. Mitt lag förlorade. Jag är sämst! Det var i vilket fall riktigt roligt men man blev helt jävla slut! Så vi åkte hemåt och beställde en familjepizza som vi delade på under tystnad för ingen orkade prata haha! Totte, Maja och Saarri kom och hämtade killarna precis när vi hade käkat färdigt. På kvällen blev det bara lugnt med Johan, Nancy och film. Jag är så jävla glad att jag kunde vara ledig idag!

Isak, Felix, Johan på lek och buslandet!
Av Lisa Ullström - 16 mars 2008 13:13

Jag saknar Gran Canaria så jävla mycket! Jag saknar att svimma, ramla och slå sönder mina knän efter en safaritripp uppe i bergen. Jag saknar att supa mig dyngrak och spy utanför hotelldörren för att jag inte kan andas när jag igentligen borde spy i toaletten. Jag saknar att leva i en värld som verkar för bra för att vara sann. Jag saknar att sitta nere på stranden mitt i natten och höra vågorna slå mot sanden. Jag saknar att dansa runt stänger med min Zana och tänka; Vad faan gör det om hundra år? Vi alla ska dö! Jag saknar att ligga i poolen på mitt luftmadrass och glassa i solen. Jag saknar att sitta på poolkanten med Zana och drack våra älskade cider och öl! Jag saknar att träffa människor som man får sån bra kontakt med att man kommer vara vänner för livet! Jag saknar att känna att ingenting kan stoppa mig och att jag kan göra vad fan jag vill! Jag saknar att sitta och tjuvröka och vara skitnojjig att mammosh ska komma från någonstans och se! Jag saknar mina älskade vänner som gett mig de bästa resorna jag varit på i hela mitt liv! Jag sakner dig, er, stranden, maten, klubbarna, allting!

Av Lisa Ullström - 16 mars 2008 01:36

Började kvällen med att gå på Frans 30-årskalas, vilket var mycket trevligt! Stannade inte kvar så länge utan åkte i väg och jobbadeBack stage! Fett mycket folk och Lazee uppträdde! Thung var han och han va grym på scen! Det blev en hel del bra bilder och det känns som att jag kommer jobba på Back Stage någon gång då och då för det var nice där! Har bara festat där innan så det var nice! Nu måste jag städa här hemma och sen sova så fort Johan kommer hem för i morgon blir det upp tidigt och sen lek och buslandet med Isak och Felix :) Hoppas ni alla har haft en lika bra Lördagskväll som jag!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards