Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Lisa Ullström - 4 mars 2008 11:04

Igår, Måndag åkte jag och Älsklingen i väg och bowlade och hade det mys och sen hämtade vi Evelina och åkte hem. Kollade lite på film men sen gick vi och la oss rätt tidigt och det var riktigt bra för idag känner jag mig ganska så pigg för första gången på länge!


Idag är det Tisdag, i morgon Onsdag och då är det Universitetsdag vilket dom flesta inte bryr sig om för fem öre så det blir utgång för många ikväll. Det är bara bra eftersom att jag ska jobba!


Klockan är nu 11:07 och jag ska snart iväg hem till mamma och pappa. Ska fotografera pappa och bilderna kanske ska publiceras i en tidning så jag är riktigt uppåt idag. Ska även hem till mammas kompis och fota hans hundar. Men efter det måste jag hem och städa för jag vill träna ikväll innan jobbet. Jag måste verkligen träna. Det var riktigt längesen nu och jag vill helst komma i min klänning sen till balen som är om två-tre månader! Haha!

Jag

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards